|
Rotekroken skrev:Def Leppard - Love Bites
Er veeeeeldig enig med deg, men den sangen der overlever både du og jeg for en gang skyldValentino skrev:Huff, Celine Dion. Ørene krøller og penis forsøker å gjemme seg. Sorry Rotekroken, slik har jeg det.
Dette er topic, det er svært få som synger vakrere enn Joe Satriani, selv om han bruker gitaren sin å synge medHifi plumber skrev:Ikke helt etter topic siden det ikke er vokal ute å går her,men i mine ører så er denne gitarballaden en av de aller beste...ever.
Får gåsehud hver gang jeg setter den på og drar volumet godt oppover skalaen!
[video]F4fPv450OYM[/video]
Nåda, slikt trenger vi jo ikke vite så mye omF.E. skrev:Angie med Rolling Stones,får både mæ og kjerringa i stemning![]()
Psssst.!F.E. skrev:GUDbedre,e så enig med dæ i det,spilte den i bilen i dag på max vol og ønska mæ tlbake til 70tallet,den låten e LÅTEN
Men få med Paint It Black ,den svinge som f....
Har ikkje heilt fått med mæ hvordan æ gjør det og nu e promillen for høyRotekroken skrev:Psssst.!F.E. skrev:GUDbedre,e så enig med dæ i det,spilte den i bilen i dag på max vol og ønska mæ tlbake til 70tallet,den låten e LÅTEN
Men få med Paint It Black ,den svinge som f....
Legg den ut HER da![]()
Aerosmiths beste ;Dwotg skrev:denne går på høy rotasjon hos meg nå:
fantastisk versjon av Aerosmiths klassiker.
Du kødder! Det lille snevet jeg hadde av Blomster Finn, ble brått revet bort. Sic!Rotekroken skrev:Ramla borti de låtene her og kom til å tenke på, Finn Schøll, av en eller annen merkelig grunn............... :]