- Ble medlem
- 10.09.2010
- Antall liker
- 1.351
Vi har tråder for drømmebiler og merkelige biler, men hva kjører de som er innlagt på sentralen?
Legg ut bilder og specs!
Legg ut bilder og specs!
Jeg har også dønn makan, bortsett fra at min er i bruk. Dvs passert 200'km. (og jeg er ikke bestemor...)Kona har dønn maken, 2004 mod. bensin 100' km. Herlig kjøremaskin, sportutgave med masse utstyr. Kjøpte den til henne da hun ble bestemor, godt med en sikker og stor bil da. Kjøpt i Bergen faktisk - av alle ting!
Det blir ikke sjel før man har minst 2,5 mål hogstmoden Wunderbaum i frontruta!Det der er ikke sjel, det er wunderbaum.....
Må vel krype til korset og tilstå at den nye V90 tiltaler meg i skremmende grad...
De "gamle" er eldstMen glem ikke, ( nei foresten glem det! ) dere er vel for unge til å huske det de fleste av dere!![]()
Men da Volvo Amazon kom med sin Herregårdsvogn så var det faktisk et "bombenedslag" i europeisk bildesign og den ble umiddelbart utropt til Europas lekreste stasjonsvogn. Det var virkelig noe motorjournalister siklet over!!
145, 245, 745, osv osv har jo alltid vært sett på som en usedvanlig vellykket blanding av fornuft ( plass ) og fint design. Dette er noe Volvo KAN!! Selv en SAAB entusiast som meg har alltid ment at på stv. avdelingen hadde SAAB mye ( alt ) å lære av Volvo, for selv om SAABs stasjonsvogner var teknisk avanserte og inovative så manglet de alltid noe når det kom til "looks"!
1999 Audi A6 Quattro 2,4 Automat.
Gofin å kjøre.
Fruen har passat.
Har litt mer sjæl disse eldre og da helst de som er eldre enn denne.
Jaerbu: Flott bil.
Vis vedlegget 375648
Vis vedlegget 375646
Vis vedlegget 375647
Men ikke rustfri?1999 Audi A6 Quattro 2,4 Automat.
Gofin å kjøre.
Fruen har passat.
Har litt mer sjæl disse eldre og da helst de som er eldre enn denne.
Jaerbu: Flott bil.
Vis vedlegget 375648
Vis vedlegget 375646
Vis vedlegget 375647
Har akkurat samme interiørfarga i min A6 `99. Den er forøvrig hvit. En 1.9 TDI. Rundet 509 000km i dag. Fremdeles helt skrangle og knirkefri.
Noe smårust i lakksår i hjulbuene samt nederst i hjørnet på førerdøra. Bare overflaterust. Skal fikse det i sommer. Bilen er helt fin under.Men ikke rustfri?