Diverse Dilldalltråden 1.5

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • S

    Slubbert

    Gjest
    http://www.neatorama.com/2010/05/28...that-headbangers-are-at-risk-for-headbanging/

    2008 study published in The British Medical Journal suggests a causal link between the headbanging movements of heavy metal fans and head injuries:

    Young people at heavy metal concerts often report being dazed and confused, possible symptoms of mild traumatic brain injury. Little formal injury research has been conducted on the world wide phenomenon of head banging, even though case reports indicate the inherent risks in this activity, especially in head and neck injury. Head banging is a violent activity associated with hard rock and various subgenres of heavy metal.[...]

    Though exposure to head banging is enormous, opportunities are present to control this risk—for example, encouraging bands such as AC/DC to play songs like “Moon River” as a substitute for “Highway to Hell”; public awareness campaigns with influential and youth focused musicians, such as Sir Cliff Richard; labelling of music packaging with anti-head banging warnings, like the strategies used with cigarettes; training; and personal protective equipment.
     
    V

    vredensgnag

    Gjest
    bambadoo skrev:
    "Jeg gir blanke faen i om du vil ha mer betalt for å gjøre om jobben. Vi skal ha en enklere design på de rosettene, dermed basta!"
     

    realist

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    3.230
    Antall liker
    277
    Denne oksen har gjort seg fortjent til å beite fritt i grønne enger med et harem av unge kviger resten av sin levetid.




     
    G

    Gjestemedlem

    Gjest
    realist skrev:
    Denne oksen har gjort seg fortjent til å beite fritt i grønne enger med et harem av unge kviger resten av sin levetid.
    Det er vel omtrent slikt den har levd til nå vil jeg anta. Utakknemlige oksen ville nok ikke merket stor forskjell... :-\

     

    Vedlegg

    Roberten

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Innlegg
    5.627
    Antall liker
    1.320
    Nederlendere er rare. Jeg sier det med kjærlighet i stemmen, men det er ikke til å komme bort fra, nederlendere er rare.
    Bevisførsel.

    a) I et talkshow ikke ulikt 'Store Studio' har de et fast innslag som heter 'Spuiten en slikken,' hvor en fyr tester dop. All narkotika skal til pers, fra ecstasy til heroin. Testpersonen filmes så mens han er høy/stein/pisse skev, og rapporter om hvordan dette føles osv.

    b) 'Sex voor de buch' er et program hvor folk får oppfyllt sine seksuelle fantasier. Her er de mye aparte ute å går. Spesielt vil jeg trekke frem paret som har som sin fantasi å leke cowboy og indianer, og den single fyren som ønsker å ha sex i chilli con carne. Programmet vet råd og leier inn en prostituert han kan slange seg med i et badebasseng de har montert i leiligheten hans. Intervjuet med ham mens han lager i stand noen hundre liter med chilli con carne er ubeskrivelig.

    Naturlig nok finner jeg det ikke tilrådelig å poste linker eller embedde filmer av dette her på forumet, men skulle du betvile min påstand om at nederlendere er rare vil en søkemotor kunne hjelpe deg med dette.
     
    G

    Gjestemedlem

    Gjest
    Roberten skrev:
    Nederlendere er rare. Jeg sier det med kjærlighet i stemmen, men det er ikke til å komme bort fra, nederlendere er rare.
    Et deilig land der hverken religiøse konservative eller pusetrynefeminister har fått ødelegge folkementaliteten og livsgleden. :D
     
    S

    Slubbert

    Gjest
    Gjestemedlem skrev:
    Roberten skrev:
    Nederlendere er rare. Jeg sier det med kjærlighet i stemmen, men det er ikke til å komme bort fra, nederlendere er rare.
    Et deilig land der hverken religiøse konservative eller pusetrynefeminister har fått ødelegge folkementaliteten og livsgleden. :D
    +1
     
    V

    vredensgnag

    Gjest
    Vet ikke om denne alt er lagt inn. Homage til ZZ Tops Frank Beard.
     
    S

    Slubbert

    Gjest
    ^ Se forrige side.;)

    Er vel mer Keith Moon enn Frank Beard på sin måte...
     

    BangBang

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Innlegg
    7.301
    Antall liker
    4.909
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Fremmedlegionen

    En kaptein i fremmedlegionen ble overført til en garnison langt ute i
    ørkenen. På sin vandring rundt for å bli kjent i leiren, la han merke
    til en gammel, sliten kamel som var bundet fast til en av kasernene. Han
    spurte en sersjant hva kamelen var til.

    "Vel," sa sersjanten, "du vet at vi er rimelig langt unna det meste, og
    soldatene har jo seksuelle drifter, så når de er nødne, så... eh.... har
    vi kamelen."
    "Ja, hvis det er bra for moralen så er det helt i orden for meg," sa
    kapteinen.

    Etter å ha vært i leiren i 6 måneder klarte ikke kapteinen å holde seg
    lenger, så han kommanderte sersjanten til å hente kamelen til ham.
    Sersjanten trakk på skuldrene og førte kamelen bort til kapteinen.
    Kapteinen hentet seg en stol, klatret opp på den, stilte seg bak
    kamelen, og begynte å pumpe i vei. Etter en stund ble han ferdig, og krabbet
    fornøyd ned fra stolen og begynte å knappe igjen buksesmekken. Han så bort på
    sersjanten og spurte om han gjorde det like bra som soldatene.

    "Vel, kaptein," svarte sersjanten, "vanligvis bruker de bare kamelen til
    å komme seg ned til byen..."
     

    Haugenial

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    07.10.2008
    Innlegg
    691
    Antall liker
    205
    Torget vurderinger
    4
    FallenA skrev:
    Fremmedlegionen

    En kaptein i fremmedlegionen ble overført til en garnison langt ute i
    ørkenen. På sin vandring rundt for å bli kjent i leiren, la han merke
    til en gammel, sliten kamel som var bundet fast til en av kasernene. Han
    spurte en sersjant hva kamelen var til.

    "Vel," sa sersjanten, "du vet at vi er rimelig langt unna det meste, og
    soldatene har jo seksuelle drifter, så når de er nødne, så... eh.... har
    vi kamelen."
    "Ja, hvis det er bra for moralen så er det helt i orden for meg," sa
    kapteinen.

    Etter å ha vært i leiren i 6 måneder klarte ikke kapteinen å holde seg
    lenger, så han kommanderte sersjanten til å hente kamelen til ham.
    Sersjanten trakk på skuldrene og førte kamelen bort til kapteinen.
    Kapteinen hentet seg en stol, klatret opp på den, stilte seg bak
    kamelen, og begynte å pumpe i vei. Etter en stund ble han ferdig, og krabbet
    fornøyd ned fra stolen og begynte å knappe igjen buksesmekken. Han så bort på
    sersjanten og spurte om han gjorde det like bra som soldatene.

    "Vel, kaptein," svarte sersjanten, "vanligvis bruker de bare kamelen til
    å komme seg ned til byen..."
    Hehe...
     

    audiomur

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.01.2005
    Innlegg
    422
    Antall liker
    6
    "Skal vi danse" kan bare gå hjem å legge seg.

     

    room

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2008
    Innlegg
    2.598
    Antall liker
    360
    Sted
    Kulturhovedstaden
    Torget vurderinger
    0
    Intelligente politikere!


    Kjell Magne Bondevik reiser til Washington for å ha et møte med George Bush. Etter å ha spist en bedre middag sier Bush: "Well Kjell, I dont't know what you think of the members of your Cabinet, but mine are all bright and brilliant."

    "How do you know?" Spør Kjell Magne.

    "Oh well, it's simple", sier Bush. "They all have to take special tests before they can be a minister. Wait a second".

    Han vinker på Colin Powell og sier til ham: "Tell me Colin, who is the child of your father and of your mother who is not your brother andis not your sister?"

    "Ah, that's simple Mr. President", sier Colin, "It is me!"

    "Well done Colin," sier Bush og Kjell Magne er MEGET imponert!

    Etter at samtalene er fullført reiser Kjell Magne tilbake til Oslo igjen. På flyet hjemover ble han sittende å tenke på intelligensnivået til de øvrige ministrene i regjeringen.

    Tilbake på kontoret ringer han til Sponheim og ber han om å komme inntil seg. Sponheim gjør som sjefen sier og kommer med en gang. "Lars,si meg, hvem er barn av din far og din mor, som ikke er din bror, og heller ikke din søster?"

    Sponheim tenker og tenker uten å finne svaret. "Den var ikke grei! Kan jeg få lov til å tenke litt mer på den?"

    Kjell Magne ønsker å være litt grei med Sponheim så han sier "Ja, det er greit. Du får 24 timer!"

    Sponheim går tilbake til kontoret sitt mens han tenker så det knaker. Etter å ha grublet en liten stund kaller han sammen staben sin, og legger problemstillingen frem for dem. Men ingen i staben kan komme med noen løsning. Etter 20 timer har Sponheim fortsatt ikke kommet opp med noen løsning. Han begynner nå å bli svært bekymret, for han skjønner at denne testen kan bety et være eller ikke være for ham i regjeringen, og han har bare 4 timer igjen til å finne løsningen. Plutselig får han en lys ide: "Jeg spør Per-Kristian Foss! Han er en ordentlig smarting, kanskje han vet svaret!" Sponheim skynder seg over til finansdepartementet og inn på
    kontoret til Foss.
    "Per-Kristian du må hjelpe meg", sier han. "Bondevik har gitt meg en vanskelig oppgave, og jeg tror det står om plassen min i regjeringen." "Hva er problemet da?" spør Foss. "Nå skal du høre", sier Sponheim.

    "Hvem er barn av din far og din mor, som ikke er din bror, og heller ikke
    din søster?" "Det er enkelt", sier Foss. "Det er meg!" "Ja, selvsagt!", sier Sponheim og løper tilbake til Statsministerens
    kontor.

    "Kjell Magne, nå har jeg svaret! Det er Per-Kristian Foss!"

    Kjell Magne ser opp på Sponheim med et litt sørgelig blikk. "Det var synd Lars, men svaret er galt. Riktig svar skal være Colin Powell".
     

    coolbiz

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.03.2006
    Innlegg
    9.242
    Antall liker
    4.875
    Sted
    Sydvestlandet
    Torget vurderinger
    2
    Dagens optiske illusjon

    Denne illusjonen lar deg se en farge som skjermen din egentlig ikke er i stand til å reprodusere: ekte cyan. (Rektangelet til høyre er ikke del av illusjonen, men viser den beste imitasjonen av cyan som skjermen er kapabel til)

    Stirr på det hvite punktet inni den røde sirkelen minst ett minutt, helst to. Jo lenger, desto sterkere og av lengre varighet blir illusjonen.
    Så beveger du hodet langsomt bakover mens du fortsetter å fokusere på det hvite punktet, og du blir belønnet av en fantastisk sterk og ren cyan!

     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn