Den siste varianten er vanlig her nord i dag. Han var kraftig i natt.
www.instagram.com
Bildet viser da ikke noen som dør? Hva i alla dager er det som skjer på HFS denne første fredagen i året? Det er jo nesten som folk forsøker forarge seg selv ved å bevist lage vrange tolkninger av hva dem ser og leser. Bildet med teksten er ment som en advarsel for andre som har limt skumplast i tak og på vegg.Ja det er jo fint å vise frem som dilldall, har du flere bilder av folk som dør?
Bildet viser da ikke noen som dør? Hva i alla dager er det som skjer på HFS denne første fredagen i året? Det er jo nesten som folk forsøker forarge seg selv ved å bevist lage vrange tolkninger av hva dem ser og leser. Bildet med teksten er ment som en advarsel for andre som har limt skumplast i tak og på vegg.
Jeg har selv opphold meg noen tusen timer i slike øvingsrom uten å være bevist hvor farlig det kan være. Og kan samtidig nevne at jeg vært med i en bil tok fyr, hvor ene gitaristen prioriterte redde sin egen gitar som da hindret resten av bandet å komme seg ut først. Så jeg lærte vel at normal etikk og logisk tenking ikke er hva som vil skje rundt ens person i slike situasjoner.