- Ble medlem
- 27.04.2019
- Antall liker
- 30.487
- Sted
- Nordvest på Jæren
- Torget vurderinger
- 8
Calvin&Hobbs på sitt beste!
I alle andre land så ville folk ha sagt:Verklighet i USA…
Vis vedlegget 1162006
Som russerne sa om de to avisene Pravda (sannhet) og Izvestia (nyheter)Bech-Holte har kommet med ny bok. I den forbindelse er dette en av de artigere kommentarene jeg har sett - dog om den forrige boken, "Landet som ble for rikt"
(muligens bak mur)
![]()
Norges største økonomistjerne: – Funker sikkert bra i sosiale medier
– Bech Holte må vise oss modellen sin og hvordan han beregner sine skattefunn, forventer Norges største økonomistjerne. +www.finansavisen.no
– Jeg har ikke lest boken. Jeg leste deler av hans forrige bok, og tenkte at her var det mye som var både nytt og korrekt, skriver professor Magne Mogstad, University of Chicago, i en e-post til Finansavisen.
– Dessverre var det nye ikke korrekt og det korrekte ikke nytt.
NRK sin sporing av disse hundesokkene til 31,- og andre returvarer er intressant i så måte.
Ja den var fin. Har lest noen bøker om de mørkere og mer lugubre delene av arbeidslivet i Norge og i utlandet. Siden transportbransjen er en av de mer tvilsomme som finnes er et gjennomgangstema at det er noen som betaler for fri frakt. Det er hyggelig for kunden men ikke fullt så hyggelig for de andre involverte - eller i dette tilfellet klimaavtrykket til en pakke.NRK sin sporing av disse hundesokkene til 31,- og andre returvarer er intressant i så måte.
Begynner å bli vant til at journalister enten overdriver eller ikke vet hva de skriver om.
Vi får gi dem kred for ikke bruke KIBegynner å bli vant til at journalister enten overdriver eller ikke vet hva de skriver om.
Når ble Boeing 737 en Jumbojet?