|
But I have bought cables that I thought were new- only to listen to them and find out that they had already been burned in. I went back to the store and expressed my anger to the salesperson.
Du mener 5. største ?I Oppland, Norges største fylke,
Det var jammen godt jeg fikk rettelse der! Til trøst er fylket innelåst av andre fylker.Du mener 5. største ?I Oppland, Norges største fylke,
Hehe. Jeg sendte den videre til en venn av meg som straks slo fast at denne logoen var lagd av et kvinnfolk. En fatter svakt hans poeng.
Jeg har måttet legge igjen negleklipper, en liten saks og en bitteliten skrutrekker i sikkerhetskontrollen på flyplasser.
I mellomtiden har verdens flykontrollorganisasjoner investert milliarder i systemer som enkelt kan hackes, og det med slike følger som at man vha en Android-telefon kan slå flyets interiørlys av og på, droppe oksygenmaskene, eller styre det så det kolliderer med et annet fly.
Ganske kul presentasjon ved en hacker som fikk en bransje til å stå skolerett under en presentasjon i Amsterdam for et par dager siden:
http://dl.packetstormsecurity.net/papers/presentations/Aircraft_Hacking.pdf
D e flått d.Da er flåttsesongen 2013 startet iflg. Db.no
Vis vedlegget 192892
Men vi har da sett tilsvarende tidligere?
![]()
Han slapp å bli våt da.
wtf!!!!