Diverse Dilldalltråden 1.5

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Panama Red

Fumblin’ With the Blues
    Ble medlem
    22.08.2009
    Antall liker
    8.353
    Sted
    Burma-Shave
    Torget vurderinger
    2
    Thoughts in time and out of season
    The Hitchhiker
    Stood by the side of the road
    And leveled his thumb
    In the calm calculus of reason
    the hitch hiker.jpg

Boffen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.04.2002
    Antall liker
    333
    Sted
    Oslo Vest
    [FONT=&quot]Alt for sjelden anstrenger betjeningen seg for å gjøre sikkerhetsinstrukser og annonseringer over høyttaleranlegget underholdende. Her har du noen ekte eksempler på hva som er sagt, utenom de kjedelige, sedvanlige instruksene!

* På en flytur med Southwest (som ikke har noen nummererte seter så du velger selv hvor du sitter) hadde passasjerene beslutningsvegring på hvor de skulle sitte. En flyvertinne annonserte til slutt følgende over høyttaleranlegget:
    - "Folkens, hør nå her. Vi er ikke ute og handler møbler, finn deg en stol og sett deg ned i den."

- "I tilfelle et plutselig tap av kabintrykk, vil masker komme ut fra taket. Stopp å hyle, ta tak i masken, og plasser den over ansiktet ditt. Hvis du har et lite barn med deg, sørg for å ta på deg selv masken før du hjelper barnet. Hvis du reiser med mer enn ett lite barn, velg din favoritt."

- "Når du forlater flyet, vennligst sørg for å samle sammen alle tingene dine. Alt som blir etterlatt vil bli fordelt likt mellom flyvertinnene. Vennligst ikke gå fra barn eller ektefeller."

* Fra piloten under hans velkomstmelding :
    - "Delta Airlines er stolte over å ha de beste flyvertinnene på markedet. Dessverre er ingen av dem med på denne flyturen."

* Hørt på en Southwest Airlines flytur rett etter en svært hard landing i Salt Lake City. Flyvertinnen tok opp mikrofonen og sa :
    - "Det var litt av en smell, og jeg vet hva dere alle tenker. Jeg er her for å fortelle dere at det ikke var flyselskapets feil, det var ikke pilotens feil, det var heller ikke flyvertinnenes feil. Det var asfalten."

* En annen kommentar fra kabinpersonale på en langt fra en perfekt landing :
    - "Vi ber dere bli sittende inntil kaptein Kenguru spretter oss til terminalen."

* En pilot skrev i en rapport, at på en bestemt flytur hadde han landet flyet temmelig hardt ned på rullebanen. Flyselskapet hadde en regel som krevde at styrmannen sto i døren mens passasjerene forlot flyet, med et smil og meldingen :
    - "Takk for at du fløy med vårt flyselskap".
    I lys av sin elendige landing, hadde han vanskeligheter med å se passasjerene i øynene med den tanken at noen garantert ville ha en spydig kommentar. Omsider hadde alle gått av flyet bortsett fra en liten eldre dame med en stokk. Hun sa :
    - "Unnskyld, men er det greit at jeg stiller deg et spørsmål?"
    - "Å, ja selvsagt frue," sa piloten. - "Hva lurer du på?"
    Den gamle damen sa: - "Landet vi eller ble vi skutt ned?"

* Etter en brutal landing i Phoenix kom en av kabinpersonalet på høyttaleranlegget med følgende melding :
    - "Damer og herrer, vennligst bli sittende inntil kaptein Krasj og mannskapet har bragt flyet til en skrikende stans foran gaten. Og når røyken fra dekkene har lettet, og varselalarmen har stilnet, vil vi åpne dørene, og du kan bane deg vei gjennom vraket og inn i terminalen.",

* Overhørt på en Southwest Airline flytur :
    - "Damer og herrer, hvis du ønsker å røyke, så er røykeseksjonen på dette flyet ute på vingen, og hvis du kan tenne den så kan du røyke den."

* Et fly tok av fra Kennedy Airport. Etter å ha nådd en komfortabel marsjhøyde, kom kapteinen med en annonsering over høyttaleranlegget :
    - "Damer og herrer, dette er kapteinen. Velkommen til Flight Number 293, nonstop fra New York til Los Angeles. Været forut er bra, og dermed skulle vi ha en jevn og rolig flytur. Len dere tilbake og slapp av... Å SVARTESTE...."

- stillhet -

- trykkende stillhet -

* Etter noen minutter kom kapteinen tilbake på høyttaleranlegget og sa:
    - "Damer og herrer, jeg beklager hvis jeg skremte dere i sted. Mens jeg snakket med dere så greide flyvertinnen uheldigvis å søle en kopp med glovarm kaffe i fanget mitt. Dere skulle sett hvordan jeg ser ut foran på buksen min"!

* En passasjer fra økonomiklassen ropte:
    - "Det er ingenting! Du skulle sett baksiden av min!"[/FONT]

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.03.2002
    Antall liker
    2.739
    Sted
    Hvalstad, Asker
    Torget vurderinger
    3
    A male patient is lying in bed in the hospital, wearing an oxygen
    mask over his mouth and nose. A young student nurse appears and
    gives him a partial sponge bath.

"Nurse,"' he mumbles from behind the mask, "are my testicles black?"

Embarrassed, the young nurse replies, "I don't know, Sir. I'm only
    here to wash your upper body and feet."

He struggles to ask again, "Nurse, please check for me. Are my
    testicles black?"

Concerned that he might elevate his blood pressure and heart rate
    from worrying about his testicles, she overcomes her embarrassment and pulls back the covers.

She raises his gown, holds his manhood in one hand and his testicles gently in the other.

She looks very closely and says, "There's nothing wrong with them,
    Sir. They look fine."

The man slowly pulls off his oxygen mask, smiles at her, and says
    very slowly, "Thank you very much. That was wonderful. Now listen
    very, very closely:

Are - my - test - results - back?"

V

vredensgnag

Gjest
    Flytt til The Citadel i Idaho.

Visse minstekrav må oppfylles, bl.a. evnen til å treffe "a man-sized steel target" med ulike våpen og fra ulike avstander. Her skal man være beskyttet bak solide murer/vegger/bolverk, og alle må gå med våpen på seg når de er utenfor egne hus.

Blir spennende nabokrangler.

Nei - ikke tull, eller Dilldall, men likevel:

the Citadel : A Community of Liberty

Du er advart på forhånd - dette er lattervekkende og blodig alvor.

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.634
    Torget vurderinger
    0
    Hadde Statoil vært noe til arbeidsgiver ville de ha hentet inn "The Expendables" fått frigitt gislene, berget anlegget fra terroristene og generellt "sparket litt ræv"!

Men gjør de det.....?:p

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.634
    Torget vurderinger
    0
    Før alle humørløse kommer og kjefter om at det er for alvorlig og for tidlig etc. Det var selvsagt en spøk med ganske mye alvor i seg.

Når skal folk ta inn over seg at ikke hele verden synes vi nordmen er "så snille" og at man ikke behøver tenke sikkerhet! Vi er "MÅL" for ulike terrororganisasjoner, så enkelt er det. At dette ikke har skjedd tidligere er faktisk litt pussig for vi er rimelig eksponert rundt om i verden.

Nå er også slett ikke Statoil det mest naive norske selskapet som finnes, de har drevet ute lenge og har forstått problemene. De har planer for hva som er smart og hva som ikke er smart. Men "folk flest" har ikke fått med seg så dette at nordmenn blir tatt som gisler må vi nok bare venne oss til er jeg redd.

ØyvindH

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    02.05.2012
    Antall liker
    146
    Før alle humørløse kommer og kjefter om at det er for alvorlig og for tidlig etc. Det var selvsagt en spøk med ganske mye alvor i seg.

Når skal folk ta inn over seg at ikke hele verden synes vi nordmen er "så snille" og at man ikke behøver tenke sikkerhet! Vi er "MÅL" for ulike terrororganisasjoner, så enkelt er det. At dette ikke har skjedd tidligere er faktisk litt pussig for vi er rimelig eksponert rundt om i verden.

Nå er også slett ikke Statoil det mest naive norske selskapet som finnes, de har drevet ute lenge og har forstått problemene. De har planer for hva som er smart og hva som ikke er smart. Men "folk flest" har ikke fått med seg så dette at nordmenn blir tatt som gisler må vi nok bare venne oss til er jeg redd.
    For ordens skyld- det var markedsavdelingens upåklagelige timing som var dilldall :)

tweakMan

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Antall liker
    128
    Hadde Statoil vært noe til arbeidsgiver ville de ha hentet inn "The Expendables" fått frigitt gislene, berget anlegget fra terroristene og generellt "sparket litt ræv"!

Dette er veldig enkelt.
    Muslimer tror att om de har blod på seg så kommer de ikke videre når de dør.

Smash en pøl med blod over hele annlegget og de tør ALDRI sprenge det om de selv er der.
    Dette gjorde man i Israel på busser og slik, det var derfor man sluttet med dette.

De smalt busser, men så ble de jo nedrent med blod i det det smalt, veldig bad tenkte man.
    De hadde belger med blod fra dyr gjemt overalt.. De har det vel fremdeles tror jeg.
    Muslimene tror da de er urene i dødsøyeblikket og følgelig går glipp av 70 jomfruer og alt dette.
    De trudde de begikk selvmord forgjeves, så de slutta med det...

Hiv masse blod over annlegget, case solved!

mvh

Sist redigert:

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.634
    Torget vurderinger
    0
    For ordens skyld- det var markedsavdelingens upåklagelige timing som var dilldall :)
    Joda den tok jeg, men markedsgjengen er nok ikke så skyldige når det kommer til stykket. Annonsen var nok bestillt god tid i forveien.

Men det er slike episoder som gjør at folk "i ledelsen" får grå hår! :rolleyes:

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.634
    Torget vurderinger
    0

Dette er veldig enkelt.
    Muslimer tror att om de har blod på seg så kommer de ikke videre når de dør.

Smash en pøl med blod over hele annlegget og de tør ALDRI sprenge det om de selv er der.
    Dette gjorde man i Israel på busser og slik, det var derfor man sluttet med dette.

De smalt busser, men så ble de jo nedrent med blod i det det smalt, veldig bad tenkte man.
    De hadde belger med blod fra dyr gjemt overalt.. De har det vel fremdeles tror jeg.
    Muslimene tror da de er urene i dødsøyeblikket og følgelig går glipp av 70 jomfruer og alt dette.
    De trudde de begikk selvmord forgjeves, så de slutta med det...

Hiv masse blod over annlegget, case solved!

mvh
    Seriøst????

tweakMan

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Antall liker
    128
    Islam er en meget ulogisk og mildt sagt forrykt form for løgn...
    Ren djevelskap.

mvh

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
    Ble medlem
    23.04.2008
    Antall liker
    30.593
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Ja, vi var særdeles off topic i noen innlegg her. Videre på den smale sti:

[video=youtube;zKAW96N-Vms]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=zKAW96N-Vms[/video]

Sist redigert:

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.882
    Lite å finne på i helga? Her er noen tips...

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn