- Ble medlem
- 10.02.2002
- Antall liker
- 128

mvh
Nå fikk jeg lyst til å gå på ski. Dama er dessuten engelsk, jeg burde klare å holde følge... 8)Valentino skrev:
;D ;DSpiralis skrev:![]()
Gå nå ikke så tett på bak at det får konsekvenser.
Da kan det være at du også må lære deg å holde kjeft! ;D
Og den mannen har fxx meg fortjent bedre. Chamber Brothers rules!!!coolbiz skrev:
Trist...ErosLoveking skrev:Og den mannen har fxx meg fortjent bedre. Chamber Brothers rules!!!coolbiz skrev:
Det er utrolige bilder. En venninne som er fotograf gjorde meg oppmerksom på dem, og vi satt lenge og nigransket mange på høyoppløsningsskjerm. Et tidsdokument som er helt fantastisk.Skink_123 skrev:
Har bladd i haugevis av disse nå. Finnes det noe tilsvarende egentlig?vredensgnag skrev:Det er utrolige bilder. En venninne som er fotograf gjorde meg oppmerksom på dem, og vi satt lenge og nigransket mange på høyoppløsningsskjerm. Et tidsdokument som er helt fantastisk.Skink_123 skrev:
Utrolig ja.leifen skrev:Har bladd i haugevis av disse nå. Finnes det noe tilsvarende egentlig?vredensgnag skrev:Det er utrolige bilder. En venninne som er fotograf gjorde meg oppmerksom på dem, og vi satt lenge og nigransket mange på høyoppløsningsskjerm. Et tidsdokument som er helt fantastisk.Skink_123 skrev:
Sort hvitt fra de tider er vel ikke så sjeldent. Men farger?
Gjestemedlem skrev:Herlig