TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Whatever
Bak mur, men kjernen er i sitatet. Selvkjørende? Bullshit. Og Cruise sin løsning var ansett som den førende, inntil en bil kjørte ned en fotgjenger, for så å kjøre mange meter med denne under bilen, skrikende av smerte.Half of Cruise’s 400 cars were in San Francisco when the driverless operations were stopped. Those vehicles were supported by a vast operations staff, with 1.5 workers per vehicle. The workers intervened to assist the company’s vehicles every 2.5 to five miles, according to two people familiar with is operations. In other words, they frequently had to do something to remotely control a car after receiving a cellular signal that it was having problems.
I overkant makaber - men jeg klarte ikke å la være å le
The thatcher is thought to be Lot Long – sometimes known as Longyear – who was born in the town of Mere, Wiltshire in 1823 and was a widower living in a small cottage when the photograph was taken. He died in 1893, according to the museum.
It was found in a Victorian photo album titled “Reminiscences of a visit to Shaftesbury. Whitsuntide 1892. A present to Auntie from Ernest,” which contained more than 100 architectural views and street scenes, as well as a few portraits of rural workers, according to the museum.
Edit: «a widower» - man skal kanskje ikke spørre om hva som hendte med Lots hustru?The writing in the album matches a partial signature found online, suggesting the picture was taken by the influential Victorian photographer Ernest Howard Farmer, according to Edwards.
Den gamle skiløperen Harald Grønningen var også selger for Jobu motorsager. Han pleide å underholde med å kutte ut krakker fra tømmerstokk. På frihånd. Det tok ikke mange sekundene.Video
fb.watch
Gamlingen hadde ei Jobu motorsag fra tidlig 80-tall. Den er ikke helt grei å få til å gå rett.Den gamle skiløperen Harald Grønningen var også selger for Jobu motorsager. Han pleide å underholde med å kutte ut krakker fra tømmerstokk. På frihånd. Det tok ikke mange sekundene.
Gamle motorsager liker ikke alkylatbensin. Jeg har en sen 70-talls Johnsered arvet etter faderen. Den starter og går på alkylatbensin, men det er også alt. 95 oktan pluss en liten dæsj to-taktolje på tanken derimot...Broooom.Gamlingen hadde ei Jobu motorsag fra tidlig 80-tall. Den er ikke helt grei å få til å gå rett.
Onde rykter vil ha det til at disse sagene har for dårlig vareskjold mellom motor og tank, så bensinen blir for varm, og da blir blandingsforholdet feil.
Jeg har stort sett fått den til å gå, med mye bannskap, men stopper den underveis, må en vente til den er kald før en prøver å starte den igjen.
Jeg endte opp med å kjøpe meg ei Stihl MS180 på salg på fellekskjøpet, så kan Jobuen stå der å være vanskelig…
Johan-Kr
Dette er fra før alkylatbensinens dager. Stihl-saga, derimot, får bare alkylatbensin.Gamle motorsager liker ikke alkylatbensin. Jeg har en sen 70-talls Johnsered arvet etter faderen. Den starter og går på alkylatbensin, men det er også alt. 95 oktan pluss en liten dæsj to-taktolje på tanken derimot...Broooom.