Update: fresing av chassis til både dac og pre til uka... Endelig skjer det noe 
|
Hadde det ikke vært morsomt å prøvd seg gjennom sikkerhetskontrollen på Gardermoen med den pakka der? ;DLudo skrev:Spot on, selv om de minner litt om kinaputter! ;Dthomand skrev:
Premien er heder og ære her i tråden
Hele greia ser vel egentlig slik ut:
![]()
Spør PQ om detKarma skrev:Hadde det ikke vært morsomt å prøvd seg gjennom sikkerhetskontrollen på Gardermoen med den pakka der? ;DLudo skrev:Spot on, selv om de minner litt om kinaputter! ;Dthomand skrev:
Premien er heder og ære her i tråden
Hele greia ser vel egentlig slik ut:
![]()
Pynteringene var flotte. Jaggu se om jeg ikke får kjøpt inn noen sånne etterhvert.Ludo skrev:Mange takk - utrolig hva man kan få til med tilgang på godt verktøy! Trafodekslene fikk jeg kjøpt av Erland, overskudd fra VT4C om jeg ikke husker feil. Pynteringene rundt rørsoklene samt endel annet kommer fra VT4C. Endel av innmaten kommer fra Upgrade Audio samt PartsConnexion....
Utrolig kjipt å være på jobb akkurat nå![]()
Pyntestæsjet kommer herfra, ikke så gærne prisen heller. Leveringstid er ca to uker.JanR skrev:Pynteringene var flotte. Jaggu se om jeg ikke får kjøpt inn noen sånne etterhvert.Ludo skrev:Mange takk - utrolig hva man kan få til med tilgang på godt verktøy! Trafodekslene fikk jeg kjøpt av Erland, overskudd fra VT4C om jeg ikke husker feil. Pynteringene rundt rørsoklene samt endel annet kommer fra VT4C. Endel av innmaten kommer fra Upgrade Audio samt PartsConnexion....
Måla på de ?
Må ta Svampen ett tak (pynte litt) utover vinter/vår
/jan
Takk takk! Må si meg spent på hvordan utgangkretsen funker ved bruk av 5687 i parallell. Blir'e katastrofe så er det jo bare og gjøre det omBHO skrev:Ser bra ut detta!
Håper det funker bra også.![]()
Spank youLudo skrev:Pyntestæsjet kommer herfra, ikke så gærne prisen heller. Leveringstid er ca to uker.JanR skrev:Pynteringene var flotte. Jaggu se om jeg ikke får kjøpt inn noen sånne etterhvert.Ludo skrev:Mange takk - utrolig hva man kan få til med tilgang på godt verktøy! Trafodekslene fikk jeg kjøpt av Erland, overskudd fra VT4C om jeg ikke husker feil. Pynteringene rundt rørsoklene samt endel annet kommer fra VT4C. Endel av innmaten kommer fra Upgrade Audio samt PartsConnexion....
Måla på de ?
/jan
http://www.vt4c.com/shop/program/main.php
Oh - anytime ;DJanR skrev:Spank youLudo skrev:Pyntestæsjet kommer herfra, ikke så gærne prisen heller. Leveringstid er ca to uker.JanR skrev:Pynteringene var flotte. Jaggu se om jeg ikke får kjøpt inn noen sånne etterhvert.Ludo skrev:Mange takk - utrolig hva man kan få til med tilgang på godt verktøy! Trafodekslene fikk jeg kjøpt av Erland, overskudd fra VT4C om jeg ikke husker feil. Pynteringene rundt rørsoklene samt endel annet kommer fra VT4C. Endel av innmaten kommer fra Upgrade Audio samt PartsConnexion....
Måla på de ?
/jan
http://www.vt4c.com/shop/program/main.php
/jan
Hastverk er lastverk osv.....men syns det her har gått ganske radig.Ludo skrev:Jada, kommer seg etterhvert![]()
Bruker mye sammenhengende tid når jeg først er igang... Blir litt sent noen ganger kan du siJanR skrev:Hastverk er lastverk osv.....men syns det her har gått ganske radig.Ludo skrev:Jada, kommer seg etterhvert![]()
Gleder meg til å se det ferdige produktet og ikke minst få dommen ! Låter det bra eller låter det jævlig bra
/jan
Ludo skrev:Hehe kjenner til det, når man først er i siget så....JanR skrev:Hastverk er lastverk osv.....men syns det her har gått ganske radig.Ludo skrev:Jada, kommer seg etterhvert![]()
Gleder meg til å se det ferdige produktet og ikke minst få dommen ! Låter det bra eller låter det jævlig bra
/jan
Syns både du og alle andre som holder på med "diy" ting er dyktige.
Blir litt misunnelig. Ahh vel, skal ha meg ett roterom når vi kommer i hus, der skal bolten stå i standby 24/7
/jan
Bruker mye sammenhengende tid når jeg først er igang... Blir litt sent noen ganger kan du si
Kommer garantert til å låte som sistnevnte![]()
Det er litt viktig, at man har noe som man kan spørre hvis man står fast. Ikke være redd for å spørre hellerLudo skrev:Vel, føler ærlig talt ikke at jeg er spesielt dyktig. Men jeg har dyktige folk rundt meg som jeg kan støtte meg på dersom jeg står fast. Det jeg har satt sammen nå er jo forholdsvis enkelt, har tatt litt her og litt der og sammen så håper jeg det låter krutt
Du får sette igang med noe enkelt til å begynne med![]()
Tusen takk, utrolig hva godt verktøy gjør!JanR skrev:Imponerende
/jan
Som gammel tømrer vet jeg alt om det, riktig verktøy er minst halve jobben.Ludo skrev:Tusen takk, utrolig hva godt verktøy gjør!JanR skrev:Imponerende
/jan
Det spiller enda bedre synes jeg; god oppløsning, MYE dynamisk kontrast og godt med livJanR skrev:Ble meget bra, spiller det noe i samma gata som utseende...ja da har du en vinner
/jan
Riktig flott ble det! og gøy er det når det spiller uten støy eller annet tull, på første oppstart.Ludo skrev:Her er det meste på linjedelen på plass, KISS som dere ser
![]()