Det skal lønne seg

Sleiven

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2003
Antall liker
22
Det er helt vanvittig!! Hvis jeg betaler for lite skatt så kommer kemneren og tar utpanting ganke øyeblikkelig tror jrg..

Det er et skoleeksmpel på hvor tafatte myndighetene er og hvor gunstig det er å være kriminell i Norge. Ikke rart vi importerer kriminelle berme fra øseuropa i tillegg til de vi har selv.

Gjør som Reagan gjorde med flygerlederne. (sparket alle sammen og satte inn militære).

Dvs legg ned hele næringen, og sett den under offentlig administrasjon, dvs et kommunalt selskap under offentlig kontroll med offentlig ansatte sjåfører. Hadde aldri trodd jeg skulle skrive noe slikt ,men noe må gjøres . Har ikke mye lyst til å bruke pakistanske taxi'er i Oslo,,,,sukker lettet hver gang jeg får en hvit mann som sjåfør.

Sleiven

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Det er helt utrolig at vi ikke klarer å sette en effektiv stopper for denne systematiske svindelen som alle nå kjenner. Så i går et innslag om disse legene som hadde gitt feilaktige bekreftelser på at marokkanere skulle få uføretrygd og, sist jeg leste om den saken fikk de fortsatt trygd, selv om den var uberettiget og kjøpt. Og mange bor ikke lenger i Norge.

Men vi skal betale vår skatt med glede…

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
11.656
Klart at det er galt det som skjer i drosjenæringen, men hva med alt annet svart arbeid? Husk at alle de snekkerene, malerene o.s.v. som utfører det har oppdragsgivere.

O

OivindJ

Gjest
Har ikke hatt noen problemmer med utlandske sjåfører så lenge det står OsloTaxi på bilen.

De andre selskapene (i Oslo) mister sine beste sjåfører til dette selskapet.

I OsloTaxi tror jeg godt det kan la seg gjøre å rydde opp i tingene, mens i de andre selskapene er det bare for mange idioter og kaoset vil fortsette...

Mark my words... :)

Topp Bunn