Ja, akustikktiltak skal ikke overdrives.. hehe..Digger diffusoren du har hengt bak anlegget sluket..![]()
Ja, akustikktiltak skal ikke overdrives.. hehe..Digger diffusoren du har hengt bak anlegget sluket..![]()
Tømmervikvri, är det fötterna oct?Vis vedlegget 280150 et h.t. merke som hadde gått meg hus forbi, om jeg ikke hadde vært på HFS. Edit: lars_erik kom imellom.
mvh
Delefilteret, har det blitt meg fortalt. Sort Füt var bare en ekstra kostnadTømmervikvri, är det fötterna oct?Vis vedlegget 280150 et h.t. merke som hadde gått meg hus forbi, om jeg ikke hadde vært på HFS. Edit: lars_erik kom imellom.
mvh
Hehe, aha!Delefilteret, har det blitt meg fortalt. Sort Füt var bare en ekstra kostnadTømmervikvri, är det fötterna oct?Vis vedlegget 280150 et h.t. merke som hadde gått meg hus forbi, om jeg ikke hadde vært på HFS. Edit: lars_erik kom imellom.
mvh.
mvh
Hehe sjukt!Ehh.. dette er nok ventehorna, Mega! MYE slemmere ting på inngående. Men ikke så halvgæli allikevel.
Signaturen din vitner om et gromanlegg vel sammensatt! Har du et oversiktsbilde av det. Jeg hadde blitt glad for og se det!Vis vedlegget 280150 et h.t. merke som hadde gått meg hus forbi, om jeg ikke hadde vært på HFS. Edit: lars_erik kom imellom.
mvh
^^^. H.T. kommer siden.Signaturen din vitner om et gromanlegg vel sammensatt! Har du et oversiktsbilde av det. Jeg hadde blitt glad for og se det!Vis vedlegget 280150 et h.t. merke som hadde gått meg hus forbi, om jeg ikke hadde vært på HFS. Edit: lars_erik kom imellom.
mvh
Mvh
Har jo invitert deg før, husker du ikke? Det teppet der er det mest hysteriske av alle!Det jeg liker med HFS, er bla. at de som kjenner meg vil heve øyenbrynene når jeg forteller at denne står på "full guffe" her nå - men tilgir meg samtidig glatt.
DET er litt det som også burde være HFS sterke side. I praksis fungerer det også, for en del av oss
Vis vedlegget 280176
Svarte da - kan ikke være dårligere en sluket (som jeg forøvrig SKAL for å hørt på en gang, om jeg så må trygle om det) med å legge ut et bilde;
Jepp, det står alltid noen stabler med CDer og LPer også oppe på stua her....
Til orientering; ht til venstre er ca 120cm fra sidevegg.
(beklager dårlig iPad-bilde)
Vis vedlegget 280177
Dette alteret med tilhørende utstyr hadde vært en drøm og få prøvd ut i kinoen! Her var det kun topp kremkomponenter ifra øverste hylle! Jeg tror ikke at det er så mye mer og hente på elektronikken her. Herlig samling!
Du kan få sitte på med meg neste helg som blindpasasjer, så blir jeg med inn til slukoteket som blindpasajer ! ?Svarte da - kan ikke være dårligere en sluket (som jeg forøvrig SKAL for å hørt på en gang, om jeg så må trygle om det) med å legge ut et bilde;
Joda, husker nå - whiskyen som snakket i sted.....Har jo invitert deg før, husker du ikke? Det teppet der er det mest hysteriske av alle!Verdensrekord i kontrast til rigg & rom - meget smakfullt!
Hadde vært moro, men du må nok ta turen alene - full rulle her i heimen....Du kan få sitte på med meg neste helg som blindpasasjer, så blir jeg med inn til slukoteket som blindpasajer ! ?Svarte da - kan ikke være dårligere en sluket (som jeg forøvrig SKAL for å hørt på en gang, om jeg så må trygle om det) med å legge ut et bilde;![]()
Du kan få sitte på med meg neste helg som blindpasasjer, så blir jeg med inn til slukoteket som blindpasajer ! ?Svarte da - kan ikke være dårligere en sluket (som jeg forøvrig SKAL for å hørt på en gang, om jeg så må trygle om det) med å legge ut et bilde;![]()
Full forståelse her - men hva i all verden skal du med et så lite hull??Det jeg liker med hfs, er at det bare er her man får forståelse for å sage hull i gulvet:
Hehe - skulle gjerne hatt et slikt hull, jeg også. Men jeg tror ikke at naboen under oss ville ha vært like begeistret.Mulighetene for oppgradering er definitivt til stede.![]()
Det er nok bare fotografen som er en smule ute av fokus^^ Faen, ser at sjokoladen er ute av fokus. Tror jeg må kjøpe meg Leicca.
mvh
Det jeg liker med hfs, er at det bare er her man får forståelse for å sage hull i gulvet:
Vis vedlegget 280210
Har sansen for slike bassfellerDet jeg liker med hfs, er at det bare er her man får forståelse for å sage hull i gulvet:
Vis vedlegget 280210
En ny vri! Hva er du igang med her? Den ultimate avkoblingen av HT/rett på sålen?
Det jeg liker med hfs, er at det bare er her man får forståelse for å sage hull i gulvet:
Vis vedlegget 280210