Legg gjerne ut bilder av rommet ditt her, det passer tråden svært braLiker å lese rundt om på sentralen, ta til meg hva folk mener og så sette "teoriene" ut i praksis. For å finne ut hva som passer for meg. Liker også at der er så mange som deler av kunnskapen sin. Samt det å kunne møte andre med samme hobby. Har fått flere venner pga HFS.![]()
Vel, her kommer noen bilder. Ikke av beste sort, men viser i vertfall hvordan det står til fortiden.
Jobber med ny plassering av frontsystemet. Da jeg går med skumle planer om å bygge med en falsk frontvegg, med lydtransperant lerret og gjemme alt sammen bak der. Jobber også en del med bakveggen. Hifikontoen er tom, så jeg må finne ut/finne på tiltak som ikke koster så mange kronene, men som alikevel gjør noe med lyden i positiv forstand.
Så får man spare opp litt, og lage det pent til slik at det ser finere ut, men alikevel gjør det samme som de "mindre pene" tiltakene gjør.
Uansett, hifisentralen har mye av skylden for at jeg er det jeg er idag, samtidig som at min nyskjerrighet og at jeg ikke tar alt folk sier for god fisk, og dermed må prøve ting ut selv og på den måten har jeg jo karret til meg noe kunnskap og erfaring.
Bilder...