Det finnes en gud!

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
5
Å halleluja! mine bønner har blitt hørt.
Som trofast radio Tango lytter sank humøret mitt flere hakk når jeg hørt hun skulle begynne i "min" kanal.
Noen jævlige måneder har det vært, drittmusikk, meningsløst vissvass og harryfakter til tusen, men nå er det slutt ;D
http://www.aftenposten.no/kul_und/article2389909.ece
Mina - ta ett hint. Du ER en katastrofe og ingen liker deg og din underutviklede sans for humor.

Chalshus

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
4.601
Sted
Horten
Torget vurderinger
8
Sluttet å høre på Tango da hun kom inn i vermen. På tide å skru meg oppever mot 105,8 igjen...

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
5
C._Alshus skrev:
Sluttet å høre på Tango da hun kom inn i vermen. På tide å skru meg oppever mot 105,8 igjen...
Amen :)

S

Slubbert

Gjest
Jeg har overhode intet forhold til Mina Hadjian og har aldri hatt det, men hvis hun provoserer folk så grensesløst så er hun nødt til å gjøre noe riktig.

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
5
Slubbert skrev:
Jeg har overhode intet forhold til Mina Hadjian og har aldri hatt det, men hvis hun provoserer folk så grensesløst så er hun nødt til å gjøre noe riktig.
Hadde hun provosert noen hadde det vært strålende. Hun er bare dum, platt, harry og rånete. Hun har rett og slett ingen spesielle talenter å by på. Fem fingre som var programmet som gikk på Mina sitt tidspunkt før hun ankom var morsomt, uhøytydelig og hærlig harselerende.

Slabbedask

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
34
wotg skrev:
Hadde hun provosert noen hadde det vært strålende. Hun er bare dum, platt, harry og rånete. Hun har rett og slett ingen spesielle talenter å by på.
Er det ikke akkurat det som er provoserende da?

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Hører stort sett på P3 og synes Mina var grei nok å høre på selv om hun utvilsomt er noe spesiell. Så ble hun erstattet med Radioresepsjonen, da orket ikke jeg mer. Makan til navlebeskuende, kjedelig, og hjernedød radio skal man lete lenge etter, Ken eller Torkil redder dagen, men det blir mye mindre P3 på meg nå. Else Koss Furuseth er bra, men jeg har problemer med å høre program i reprise, så jeg får sjelden hørt henne lenger..

Kan jo håpe på at Tazte priv dukker opp igjen..

Andy

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.07.2003
Antall liker
6.624
Sted
Nøtterøy
Kjenner det velter seg i magen når jeg hører Odin på p3. :p
Men jeg liker Radioresepsjonen. :)

G

Gjestemedlem

Gjest
Slubbert skrev:
Ja jeg blir også litt nysjerrig og lurer på hva det er som irriterer så mye.

Det kan da ikke bare være språklige virkemidler, for kritikerene har jo ikke utmerket seg som spesielt opptatt av språkpolitikk og lingvistikk. Jeg ser jo at hun er sleivete i kjeften, men er kritikerene like fintfølende som en konservativ amerikaner når det kommer til språkførsel i etermediene?

Musikken, tja, det er så mye elendig musikk på nærradioene at jeg betviler at dette kan være så mye å henge seg opp i heller.

Er det humoren da? At hun våger å harselere med feil folk?

Jeg har ikke hørt noe på damen så jeg vet ikke. Men kanskje noen av de ivrigste kritikerene kan utdype hva det er som forarger og får folk til å bruse seg slik opp? Er det den manglende serviliteten for egen arbeidsgiver som gjør folk så månebedotne?

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
wotg sier det slik:

Hun er bare dum, platt, harry og rånete. Hun har rett og slett ingen spesielle talenter å by på.
Forholdsvis enkelt å forstå, selv for en som ikke har hørt programmet. ;)

G

Gjestemedlem

Gjest
Andy skrev:
Kjenner det velter seg i magen når jeg hører Odin på p3. :p
Men jeg liker Radioresepsjonen. :)
Ja Are og Odin har jeg hørt noen ganger, og dem har jeg ikke mye til overs for. Her blir det for platt og vulgært for min del i allefall. P3 på dagtid er vel stort sett bare tøvpreik og listepop uansett, med mindre noe har forandret seg mye i det siste. På kveldstid derimot er det mye bra det.

Men jeg har mistet helt oversikten over hva som er bra på radio, i allefall når det kommer til musikk.

Tror jeg starter en tråd om emnet i håp om at noen vil dele sine kunnskaper.

Gjest.

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.09.2006
Antall liker
934
P2 er nå best synes jeg. ;)

Den mest seriøse kanalen i Norge, nesten fri for pop og pjatt, men med intressante og kunnskaprike programmer.

Mina vet jeg lite om, og hun intresserer meg ikke.

G

Gjestemedlem

Gjest
oddgeir skrev:
wotg sier det slik:

Hun er bare dum, platt, harry og rånete. Hun har rett og slett ingen spesielle talenter å by på.
Nei egentlig ikke. Den beskrivelsen passe så altfor godt på politikerene dere sverger til så jeg kjøper ikke helt den. Så jeg håpet på litt utdypning og eksempler.

Jeg kjenner som sagt ikke programmene hennes. Jeg er bare nyskjerrig.

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Gjest skrev:
P2 er nå best synes jeg. ;)

Den mest seriøse kanalen i Norge, nesten fri for pop og pjatt, men med intressante og kunnskaprike programmer.

Mina vet jeg lite om, og hun intresserer meg ikke.
Jeg blir litt urolig når jeg oppdager at jeg er helt enig med Gjest. Men det er jeg faktisk. P2 er konge. ;)

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
Gjestemedlem skrev:
oddgeir skrev:
wotg sier det slik:

Nei egentlig ikke. Den beskrivelsen passe så altfor godt på politikerene dere sverger til så jeg kjøper ikke helt den. Så jeg håpet på litt utdypning og eksempler.

du finner podcast med damen i Itunes hvis du er nyskjerrig. Tipper du hurtig når metningspunktet. Tips Sjekk ut Kommisjonen med Atle Antonsen og Johan Golden også Podcast Itunes mye morsomere

G

Gjestemedlem

Gjest
65finger skrev:
Gjestemedlem skrev:
oddgeir skrev:
wotg sier det slik:

du finner podcast med damen i Itunes hvis du er nyskjerrig. Tipper du hurtig når metningspunktet. Tips Sjekk ut Kommisjonen med Atle Antonsen og Johan Golden også Podcast Itunes mye morsomere
Hm har aldri brukt iTunes. Trodde det var mest for folk som sløste bort penger på drm musikk til iPoden sin. Men kanskje det kan brukes til noe nyttig også.

Andy

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.07.2003
Antall liker
6.624
Sted
Nøtterøy
Mina og Espen Thoresen er vel ganske like. Provoserende på en politisk korrekt måte?

S

Slubbert

Gjest
Tett opp til rent flertall for de to "høyre"partiene alene, det er godt å lese. Dog, slik den norske folkeopinionen fremstår i dag; omnistatstilbedende, velferdsavhengig, og xenofobisk, så er det nok dessverre mer sannsylig at en slik konstellasjon vil kombinere det verste i begge partier heller enn det beste. FrPs fremmedfrykt og Høyres iboende konservative motvilje mot å rive opp i byråkratiets fullmakter.

Uansett vil det være en stor forbedring for enhver som ikke vil gi Staten total styringsrett over eget liv og egne livsvalg.

Gjest.

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.09.2006
Antall liker
934
Jeg blir litt urolig når jeg oppdager at jeg er helt enig med Gjest. Men det er jeg faktisk. P2 er konge. ;)

[/quote]

:eek:

Nå ble jeg skremt!

Gjest.

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.09.2006
Antall liker
934
Slubbert skrev:
Tett opp til rent flertall for de to "høyre"partiene alene, det er godt å lese. Dog, slik den norske folkeopinionen fremstår i dag; omnistatstilbedende, velferdsavhengig, og xenofobisk, så er det nok dessverre mer sannsylig at en slik konstellasjon vil kombinere det verste i begge partier heller enn det beste. FrPs fremmedfrykt og Høyres iboende konservative motvilje mot å rive opp i byråkratiets fullmakter.

Uansett vil det være en stor forbedring for enhver som ikke vil gi Staten total styringsrett over eget liv og egne livsvalg.
Du skriver sekterisk.

Denne høyrevinden er bare en liten kastevind som snart går over.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Gjestemedlem skrev:
Slubbert skrev:
Ja jeg blir også litt nysjerrig og lurer på hva det er som irriterer så mye.

Det kan da ikke bare være språklige virkemidler, for kritikerene har jo ikke utmerket seg som spesielt opptatt av språkpolitikk og lingvistikk. Jeg ser jo at hun er sleivete i kjeften, men er kritikerene like fintfølende som en konservativ amerikaner når det kommer til språkførsel i etermediene?

Musikken, tja, det er så mye elendig musikk på nærradioene at jeg betviler at dette kan være så mye å henge seg opp i heller.

Er det humoren da? At hun våger å harselere med feil folk?

Jeg har ikke hørt noe på damen så jeg vet ikke. Men kanskje noen av de ivrigste kritikerene kan utdype hva det er som forarger og får folk til å bruse seg slik opp? Er det den manglende serviliteten for egen arbeidsgiver som gjør folk så månebedotne?
Er nok først og fremst fordi hun er en dame som ikke snakker som en dame bør. Musikken er det nok ikke, den bestemmes av ledelsen i p3.
Hun våger å harselere med hvem som helst, og sier akkurat det hun føler, hun er ikke selvhøytidelig, men tar ingen andre høytidelig heller.

Sikkert mye fornuftige programmer å høre på på p2, men når man prøver å konsentrere seg om andre ting er mye musikk og ikke alt for kompliserte tema greit å ha i bakgrunnen. Synes mye av musikken på p3 er OK, selv om de spiller den samme musikken litt for ofte.

TJ

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.08.2003
Antall liker
3
Komponenten skrev:
Hører stort sett på P3 og synes Mina var grei nok å høre på selv om hun utvilsomt er noe spesiell. Så ble hun erstattet med Radioresepsjonen, da orket ikke jeg mer. Makan til navlebeskuende, kjedelig, og hjernedød radio skal man lete lenge etter, Ken eller Torkil redder dagen, men det blir mye mindre P3 på meg nå. Else Koss Furuseth er bra, men jeg har problemer med å høre program i reprise, så jeg får sjelden hørt henne lenger..

Kan jo håpe på at Tazte priv dukker opp igjen..
Radioresepsjonen ruler. Selv jinglene deres når nye dimensjoner! Av faste innslag nevner jeg i fleng:

RR Jamaicanske Oneliner spalte (ordspill i vitseform på rekke og rad -sendt inn av lytterne)
Tips og triks
Parodispalten
Sigarettest
Stavmikser
Trude sagen
Amadeus Childcock
osv.

Navlebeskuende, javel men alt det andre veier rikelig opp for det!!!
IMO

Topp Bunn