Det er ikke sånn det fungerer. Bamseklem!

  • Trådstarter Kaare G. Opsahl
  • Startdato

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • T

    tce-teams

    Gjest
    Enn og dele fylle røle deres med andre , husk andre kan bli missunnelige :D
     

    gut_man

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2004
    Innlegg
    5.449
    Antall liker
    3.163
    Torget vurderinger
    6
    Til tross for hvordan kvelden fremstår hadde vi faktisk også en hel del hifi relatert på agendaen: Jeg fikk lånt eminente HA ører og justert opp balansen i høyttalersystemet mitt (jeg hadde rota meg bort i potmeterne i det elektroniske delefilteret), vi lekte med forskjellige vinylrigger, testa Nagaoka uten bass system og spilte masse forskjellig digitalis og vinyl på høyt volum. Litt konsert blu-ray ble det også tid til helt på tampen. Regner med at gutta avlegger rapport her når de er hjemme igjen. Takk for en bæltrivelig kveld :cool:;)
     
    K

    Kaare G. Opsahl

    Gjest
    Hjemme etter en super tur til Okka. Stor takk til Vermin og gutman for fabelaktig innkvartering og gjestfrihet. Kommer tilbake om enn ikke neste helg.
     

    Vermin

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2006
    Innlegg
    6.999
    Antall liker
    5.917
    Sted
    Bjerkreim
    Torget vurderinger
    45
    Godt dere kom helskinna hjem folkens, det var ikke gitt da jeg køya igårkveld.
    Superhyggelig gjeng og ha besøk av, lite hifi pjatt og mye drekking og ljuging.
    De fleste treff har annemeldelser av ulik sort, så here it goes:

    Kaptein Coax med K: Låter til tider litt skarp i øvre mellomtone, men en nydelig diskant. Bassen er fyldig og tøff, spesielt når han trøkker til.

    JJ: Brutal mellombass med et stort lydbilde, dette låter det horn av!

    mesut: Heftig dynamikk og en stram bass, til tider litt fnidder men kun på de dårlige innspillingene.

    HCS: Elektrostat lyd, dypt lydbilde med masse klang. Bassen er tøff og musikalsk.

    Bamseklemz
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.782
    Antall liker
    21.295
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    takk for en superhelg, karer.

    bra vermin allerede har skrevet lydanmeldelsene, sparte meg for mange minutter
     
    J

    J.J

    Gjest
    Gutty er altfor seriøs og det må snart komme konsekvenser for det.....

    Ah stemmer det...... dem er jo der allerede.

    Det er jo lyden han har, både musikalsk og råskap på engang,anlegget takler all musikk veldig overbevisende.

    DET er ikke mange av dere der ute i hifiverdenen som kan si med hånda på .... hjertet.



    Ellers så må jeg takke Verm og Gutty for en aldeles fenomenal mottagelse i Okka by.
    Gjestfriheten deres var en glede og kjenne på, håper anledningen kommer snart igjen.
    Vil gjerne være med på å denge metall der nede til sommern, både på den ene og andre måten.


    Bamseklem
     
    K

    Kaare G. Opsahl

    Gjest
    Det var en svær bøling med helt sinnsvakt kule kuer med på treffet også. Spesielt en brun med svære flagrende ører digget oss. En brande av en okse fløy rundt og pulte. 14 ganger hver dag i 18 måneder før han måtte slaktes. Imponerende fjøs. Lytterommet til Vermin som var bygget over fjøset var fantastico. Han driver å bygger en pub der opp også. Trio i gull! Fyfaen! Jeg hadde lyst til å kakke han i bakhodet og dytte de inn i bilen til gangbang. Det beste trio-oppsettet jeg har hørt. Dritfett! Kinoen var et eventyr også.
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Veldig trivelig på alle måter...Jug, børst, dyr og damer... I det hele tatt kvalitet.. Haifai var det også, mer om det senere...Litt sliten i nepa etter å ha kusket bil i noen timer for mye...
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.782
    Antall liker
    21.295
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    superkusken hcs


    jeg hadde neppe blåst grønt
     
    • Liker
    Reaksjoner: HCS
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn