Politikk, religion og samfunn Det er en gal, gal verden...

Baard

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.04.2002
Innlegg
2.173
Antall liker
695
Torget vurderinger
1
Nei vet du hva - det er absolutt ingen poenger her. Et budskap med en særdeles søkt punch-line: refuse to affirm what you dont belive. Med andre ord, retten til å
nekte å bekrefte det du ikke tror på. Velkommen til anarkiet!
 

Voff

Æresmedlem
Ble medlem
03.11.2006
Innlegg
11.025
Antall liker
8.228
Torget vurderinger
1
Nei vet du hva - det er absolutt ingen poenger her. Et budskap med en særdeles søkt punch-line: refuse to affirm what you dont belive. Med andre ord, retten til å
nekte å bekrefte det du ikke tror på. Velkommen til anarkiet!

Det kan være en grunn til at folk ikke tror på det de blir fortalt: Manglende tillit.
Nå finnes det folk som tiltrekkes konspirasjoner og mystisisme , men skal konspirasjonsteorier få noen særlig utbredelse utenfor foliehattmiljøene må en grunnleggende tillit være brutt.
 

Disqutabel

Æresmedlem
Ble medlem
28.09.2016
Innlegg
10.637
Antall liker
10.189
Nei vet du hva - det er absolutt ingen poenger her. Et budskap med en særdeles søkt punch-line: refuse to affirm what you dont belive. Med andre ord, retten til å
nekte å bekrefte det du ikke tror på. Velkommen til anarkiet!
Poengene jeg sikter til, er dette med "flertallstyranniet", dvs. problemet med å mene noe kontroversielt. Der kommer Voff's punkter inn i bildet; en sterk driver for politisk korrekthet, og undertrykkelse av annerledes tenkende. Problemet med nevnte video, er jo at medisinen som foreskrives, er fullstendig på viddene. De ønsker seg jo "løgnokratiet" som samfunnsmodell, og et hardt diktatur, med undertrykkelse av alt og alle som ikke er som dem.
 

Fenalaar

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.05.2002
Innlegg
8.514
Antall liker
6.912
Sted
Narvik
Torget vurderinger
3
mens nasjonal-sosialisme "blomstrer" rundt oss. New wrapping, -same shit.
Det var jo noen her om dagen var så opprørt over en begravelse, der kista var dekket av et nazi-flagg.

Jeg tenkte ærlig talt med meg sjøl - så fint. En nazist mindre…
 
Topp Bunn