Det bli´r en bra jul.

HasseBasse

OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
Ble medlem
29.10.2016
Innlegg
7.990
Antall liker
20.054
Sted
Hjortshøj, Danmark.
Torget vurderinger
2
Hjemvendt efter hyggelig (for tidlig) julehygge med familien og min 95 år gamle mor......
Åbnede en IPA, startede computeren, checkede emails, og sør´me om jeg ikke vandt auktion på Ebay (y) (y) :love: , så nu er målet fuldt.
2 remdrevne & 1 DD, så trenger vi ikke mere :ROFLMAO::ROFLMAO:

https://www.ebay.com/itm/Superb-and-rare-MICRO-SEIKI-DQL120-turntable-with-SME-arm-plate-Great-Condition-/233826625835?ul_noapp=true&nma=true&si=hpOQViGORqvDBY1%2FqrJUhmpbxN4%3D&orig_cvip=true&nordt=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557

Og så er det ikke engang en Japan model, men en "rigtig" 230 volt :)
 

HasseBasse

OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
Ble medlem
29.10.2016
Innlegg
7.990
Antall liker
20.054
Sted
Hjortshøj, Danmark.
Torget vurderinger
2
Tillykke med den Hasse. Den skal du nok blive glad for. Hvilken arm, skal du have på den?
Mvh Frank
Tak tak til jer alle :)
Vakler mellem to lige nu....... Min Jelco 750 12" eller min Stax UA-9 10½"...... det bli´r lidt efter, hvilken pickup jeg finder ud af at bruge den med.
Kommer nok til at spille mest på mine 2 remtrukne, så Micro´en skal finde sit ståsted og musiktype, der skal spilles på den. Derefter vælges pickuppen, og så må det være den arm, der vægtmæssigt passer bedst til den valgte pickup :)
 

HasseBasse

OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
Ble medlem
29.10.2016
Innlegg
7.990
Antall liker
20.054
Sted
Hjortshøj, Danmark.
Torget vurderinger
2
Måske....... men nu er der den overvejende mulighed, at MIN logik ikke er som alle andres :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: .
Men luksusproblem...... ja, det medgi´r jeg gerne :cool:
 
Topp Bunn