O
Omar
Gjest
Hvordan låter Densen og Proac? Densen B110 forsterker og Proac Responce D15. Er dette en døv match eller en match made in heaven? Noen som har erfaring med denne kombinasjonen?
Jeg hørte proacFosse skrev:Selv hadde jeg D15 og Beat 100, noe av det første utstyret jeg hadde. Nesten litt vanskelig å beskrive og si noe om, for det er så lenge siden. Match made in heaven var det muligens ikke, men det spilte helt greit. Om jeg ikke husker for feil så fikk jeg adskillig strammere og tightere bass da jeg kjøpte en Cayin TRV88ST (KT88-rør), men den gav også en mer pågående topp.
Jeg hadde nok en ganske annen erfaring og et mangelfullt referansegrunnlag den gangen, derfor har jeg litt problemer med å si noe om lyden. Men, jeg koste meg med oppsettet, det husker jeg.
Hva mener du med greiest i alle kanter? Og sammenlignet med hva?lufig skrev:personlig ville jeg gått for densen. jeg har hørt noe, men den er greiest i alle kanter.
selv har jeg en b100![]()
Proac bruker vel AR når de tester ut høyttalere?HC skrev:Jeg har hørt at Proac skal være en fantastisk match med Audio Research, hva med en VS 55 ?