Fordi den ikke bråker?
Kjørte med et langt 4-2-1 grenrør uten katalysator og åpen Akrapovic-potte i flere år med litt småsnacks i motorstyring. Lyden var herlig god, dog noe høylytt. Bråket infernalsk for omverdenen og etter å ha returnert til originalt igjen var det deilig å få slutt på bråket og bunndraget tilbake. Voksne og barn holder seg ikke for ørene når jeg nærmer meg lenger. Godt tegn.Man (jeg) kan få inntrykk av at bråk (eller vakker motorlyd som det kan være og som mange vil kalle det) er et must. Ikke minst blant dem som kjører med strake rør. Kan ikke huske å ha observert noen av dem med stabilt gasspådrag i over 100 meter...
Kommer han opp igjen?
Han burde omskoleres til MotoGPKommer han opp igjen?
Ikke riktig alt.Han hadde forstått allt . ) Alle har vi vært ungdommer ? : )
Og sjøl om vi blir eldre og kansje ,, ? klokere med tiden så er det en sjarme med å se noen
beholde litt av det ungdommelige / barnslige ennå i voksen alder IMO
Tror det er et arrangert bilde hvor han ligger stille på bakken og poserer.Han burde omskoleres til MotoGP
Hvor høy er du? Jeg vurderte denne litt, men endte opp med en brukt f650gs dakar jeg venter på.Har vært Triumph-entusiast i noen år nå, men kjører aaaaalt for lite sykkel.
Ønsker ikke å binde opp for mye penger i sykkel som blir for lite brukt.
Inngikk derfor et kompromiss med meg selv.
Flett ny sykkel for under 75.000
Virker nesten for godt til å være sent.
Jaja, bestilte meg en uansett.
170 kg, 400 kubikk med 40 hk.
Forresten, den har litt høyere setehøyde enn Street Scrambler 900, og bare 2 cm kortere.
Jeg er 181 cmHvor høy er du? Jeg vurderte denne litt, men endte opp med en brukt f650gs dakar jeg venter på.
Har jeg lappen? Nei.
Mye enklere når man har en sykkel i garasjen…
Grattis!Har vært Triumph-entusiast i noen år nå, men kjører aaaaalt for lite sykkel.
Ønsker ikke å binde opp for mye penger i sykkel som blir for lite brukt.
Inngikk derfor et kompromiss med meg selv.
Flett ny sykkel for under 75.000
Virker nesten for godt til å være sent.
Jaja, bestilte meg en uansett.
170 kg, 400 kubikk med 40 hk.
Forresten, den har litt høyere setehøyde enn Street Scrambler 900, og bare 2 cm kortere.
Dakar er litt høyere? Vurderer en 650 gs grunnet setehøyde, og har startet på lappen.. venter bare på at det skal tine litt mere.Hvor høy er du? Jeg vurderte denne litt, men endte opp med en brukt f650gs dakar jeg venter på.
Har jeg lappen? Nei.
Mye enklere når man har en sykkel i garasjen…
Yes, dakar er noe høyere men alle f650gs har såvidt jeg kan forstå muligheten til å bytte seter mellom modellene for forskjellige høyder.Dakar er litt høyere? Vurderer en 650 gs grunnet setehøyde, og har startet på lappen.. venter bare på at det skal tine litt mere.
Ja kjekt det med Bmw har jeg sett. Mye på ettermarked også.Yes, dakar er noe høyere men alle f650gs har såvidt jeg kan forstå muligheten til å bytte seter mellom modellene for forskjellige høyder.