Den store bekymringstråden

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
At det er store motsetninger når det gjelder politisk ståsted og livssyn her på forumet,har det vel aldri vært noen tvil om. Det har jo blitt skrevet side opp og side ned om store stygge USA, Midtøsten, fæle muslimer, sosialistiske latsabber, kapitalistiske svin, nazister, rasister, abortanter, ignoranter, husmødre, sofagriser, godfjotter, jøder, negre, egoister, hestpeiser, rævslikkere, gudedyrkere, ødipus komplekse homofile, idioter, bedrevitere ja hvem vet hva.

Det som virkelig bekymrer meg, er at mens vi bygger opp murene mot så mye annet som er fremmed og "fryktelig", bygges terskelen ned i kjelleren for at grensene skal bli oversvømt over kjipt, markedstilpasset pissevann :(

http://e24.no/utenriks/article2053612.ece

Så hva mener dere?? Ja til mangfold eller frie ...........

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.802
Torget vurderinger
0
Da må man bare satse på god sluk med stor kapasitet og et godt utbygget dreneringssystem. ;D

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Spiralis skrev:
Da må man bare satse på god sluk med stor kapasitet og et godt utbygget dreneringssystem. ;D
Så du mener at en skal bøtte ned på med dette pissevannet, for så og belaste kloakksystemet ?

S

slowmotion

Gjest
Og jeg som trodde det var noe viktig ..... akk ja..... ;D

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.802
Torget vurderinger
0
ErosLoveking skrev:
Så du mener at en skal bøtte ned på med dette pissevannet, for så og belaste kloakksystemet ?
Med tanke på den siste tidens forhold i hovedstaden er kanskje kloakken i ferd med å bli tilstrekkelig overbelastet. ;D

Men blir det like morsomt hvis saklighetsnivået skal heves? For egen del ser jeg denne siden som et forum for det mer usaklige grensende til hysterisk politisk ukorrekthet.:D Men det er selvsagt et valg man kan gjøre, er dog litt i tvil om aktiviteten på OT da vil dale drastisk. Vi har en herlig blanding av alle politiske avskygninger her ispedd en og annen oportunist som er uenig med alt og alle. riktig artig spør du meg. ;D

Topp Bunn