Sport, sykkel og trening Den lille fotballtråden

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    21.189
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Jeg velger 2-1 kampen mot Italia på Ullevål i 1991 110 av 100 ganger foran det begredelige som ble prestert på Ullevål mot Italia sist tirsdag. Da Lars Bohinen kranglet ballen gjennom det italienske forsvaret og skåret fra nærmest død vinkel. Magisk. Da startet eventyret.

For den yngre garde; vi vant. Selvsagt.

Holmium

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2002
    Antall liker
    796
    Torget vurderinger
    5

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    21.189
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Jepp. Og satiren er svært tett opp til vitkelighetsoppfatningen som må råde i fotballforbundet.

Holmium

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2002
    Antall liker
    796
    Torget vurderinger
    5
    Jepp. Og satiren er svært tett opp til vitkelighetsoppfatningen som må råde i fotballforbundet.
    Mente ikke deg, men han som quotet deg.

Var et sørgelig skue, sjelden man ser så store nivåforskjeller i internasjonal fotball nå til dags.
    Italia hadde jo full kontroll. Det oppsummerer godt når La Gazzetta dello Sport ikke karaktersetter Buffon da han var for lite involvert.
    Og denne gangen lyver virkelig resultatet, 0-5 hadde gitt et mer riktig bilde.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    21.189
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Da melder Adressa at Nils Arne Eggen vurderes som trener neste år! Flotte greier. Jeg starter herved, sammen med Rune S, en innsamling av aktuelle nyredonorer. Oppmøte St. Olavs Hospital i morgen klokken 10!

Fem år etter at de burde gjort det, men at de endelig har skjønt at NAE er den beste de kan få skal de ha cred for.

http://webcache.googleusercontent.c...article10117641.ece+&cd=1&hl=no&ct=clnk&gl=no

Ja takk!

Sist redigert:

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.287
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Bronselaget av 1936 er det eneste laget som har vunnet noe...Interessen har holdt seg, men fremtiden ser dyster ut...

Rune S

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Antall liker
    1.257
    Torget vurderinger
    11
    Da melder Adressa at Nils Arne Eggen vurderes som trener neste år! Flotte greier. Jeg starter herved, sammen med Rune S, en innsamling av aktuelle nyredonorer. Oppmøte St. Olavs Hospital i morgen klokken 10!

Fem år etter at de burde gjort det, men at de endelig har skjønt at NAE er den beste de kan få skal de ha cred for.

Rosenborg åpner for å hente Eggen tilbake som trener -adressa.no

Ja takk!
    Det hadde vert fantastisk om Eggen igjen får en sentral rolle i RBK!

Håper det blir stort oppmøte på st.Olavs i morgen,jeg bor dessverre litt for langt unna til å rekke det:D

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.882
    Verden er full av medgangsupportere.

J

Jim.I.Hendriksen

Gjest
    Odd fortsetter og imponere. 10 av 11 som startet i dag var norske, alle unntatt èn på benken var norske. Det er mulig uten å kaste bort en haug med penger man ikke har på middelmådigheter fra utlandet og likevel hevde seg. Norsk trener har de også.

grammofon

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.02.2011
    Antall liker
    2.855
    Sted
    Bærum
    Odd fortsetter og imponere. 10 av 11 som startet i dag var norske, alle unntatt èn på benken var norske. Det er mulig uten å kaste bort en haug med penger man ikke har på middelmådigheter fra utlandet og likevel hevde seg. Norsk trener har de også.
    Så sant så sant. Men det er jo også et poeng å skjønne hvem som er gode og hvem som ikke er det. Et skrekkens eksempel er vel bruken av Christian Gamboa som i år kun fikk to kamper fra start i Rosenborg-trøya, og visstnok ble byttet ut i en av dem.

J

Jim.I.Hendriksen

Gjest
    ...og Ulf/Sandnes som ligger desidert sist og kommer til å rykke ned med et smell startet med 4 nordmenn i dag....

noruego

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.06.2003
    Antall liker
    8.865
    Solid kamp av Brann i går som viser hva som bor i både lag og trener. Forhåpentligvis er ikke toget gått hva gjelder de nødvendige poeng som fortsatt må plukkes.

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.882
    Så sant så sant. Men det er jo også et poeng å skjønne hvem som er gode og hvem som ikke er det. Et skrekkens eksempel er vel bruken av Christian Gamboa som i år kun fikk to kamper fra start i Rosenborg-trøya, og visstnok ble byttet ut i en av dem.
    Var det et skrekkens eksempel at han ikke spilte mens han var skadet?
    Det motsatte hadde vel vært verre?

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.882
    Noen som har hørt om Martin Foyston?

G

Gjestemedlem

Gjest
    Da leder Bærum over Mjøndalen.. og det gir utsikter til Bærum-Brann i kvaliken.

Rimelig surrealistisk. :)

Tenk om Brann hadde blitt slått ut av Bærum... og havnet ned en divisjon og spilt på grusbaner mot Nest Sotra neste år... oi oi.

Men det går nok bra til slutt. To kamper mot slike kan ikke tapes.

G

Gjestemedlem

Gjest
    Agg, så scoret Mjøndølingene etter 93 minutter og det er ekstraomganger. Kanskje ryker den surrealistiske Brann-Bærum kvaliken...

Trist...

noruego

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.06.2003
    Antall liker
    8.865
    Etter de Brannkampene jeg har sett denne sesongen så kan jeg ikke si jeg føler meg helt overbevist om at Brann ikke er i stand til å tape to kamper mot nesten hvem det måtte være.

Sist redigert:

Poirot

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.07.2007
    Antall liker
    2.135

Tenk om Brann hadde blitt slått ut av Bærum... og havnet ned en divisjon og spilt på grusbaner mot Nest Sotra neste år... oi oi.

Uffda Brann! Da blir det kamper mot Nest Sotra og Bærum neste år. ;)

Sist redigert:

Daniel62

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2014
    Antall liker
    791

Uffda Brann! Da blir det kamper mot Nest Sotra og Bærum neste år. ;)
    Og Åsane !

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.882
    Kanskje vi burde slutte å furte over 2. plassen her i byen...

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.720
    Torget vurderinger
    0
    Etter de oppløftende nyhetene fra foppallens arena i går så MÅ dette bare bli en flott dag !!:rolleyes:

Måtte bare Brann da ta et riktig langvarig dypdykk i ligasystemet for å se hvor langt ned det er mulig å komme. Hvis det skulle finnes et norsk lag som er i stand til å gjøre det kunstsykket å "falle ut" av den laveste divisjonen så må det jo være Brann! ;)

Og la meg bare nok en gang få understreke at min holdning ikke har noe med foppall å gjøre, men er man født i Trønderhovedstaden så er man trondhejmmer for resten av livet!8)

Likevel var det faktisk ennå morsommere sist dette skjedde, for da hadde Trondhjem både Rosenborg og Strindheim i toppdivisjonen, mens Bergens stolthet drev å sullet rundt i den nest øverste!:rolleyes:

Aldri har vel dette ordtaket føltes riktigere: "Egen success er vel og bra men andres ulykke er heller ikke å forakte!";)

J

Jim.I.Hendriksen

Gjest
    De har snakket om nedrykk i Bergen siden Juni så det måtte jo skje.

noruego

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.06.2003
    Antall liker
    8.865
    Etter de Brannkampene jeg har sett denne sesongen så kan jeg ikke si jeg føler meg helt overbevist om at Brann ikke er i stand til å tape to kamper mot nesten hvem det måtte være.
    Og slik ble det. All ære til Mjøndalen, og Brann fikk som fortjent.
    Ikke bare disse to kampene, men for sesongen.
    Det er greit. Brann er lidenskap.
    Som Bergen.
    DNA.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Partysvenske på trenerbenken og storkjefta bergensere, en slåelig kombinasjon.

æ flire

noruego

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.06.2003
    Antall liker
    8.865
    Partysvenske på trenerbenken og storkjefta bergensere, en slåelig kombinasjon.

æ flire
    Kanskje litt av utfordringen også for Brann er at den slags utsagn ikke har insinuerende kraft i Bergen, enten de nå kommer fra Tiggerstaden eller Bartebyen...

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
    Ble medlem
    23.04.2008
    Antall liker
    30.840
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Samme hvem som vinner så lenge det ikke er Rosenborg.

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.720
    Torget vurderinger
    0
    Lars-Erik og Valentino, kunne ikke bry meg mindre!!!;);););)

Foppall på TV er for meg som Farmen er for Lars-Erik. Bør kanskje ikke forbys, men det viser i alle fall en liten smule karakter om man ikke ser på! :rolleyes:

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn