- Ble medlem
- 24.10.2005
- Antall liker
- 10
Ålesund vant 2-1 over Altmaar i kveld. Nå skjønner jeg ingen ting. Kan ikke skylde på coaching i verdensklasse heller.
8) ;D 8) ;D
8) ;D 8) ;D
Nei, du kan jo ikke det.oddgeir skrev:Ålesund vant 2-1 over Altmaar i kveld. Nå skjønner jeg ingen ting. Kan ikke skylde på coaching i verdensklasse heller.
8) ;D 8) ;D
Men i Nederland derimot. Da blir det avansement.lars_erik skrev:Nei, du kan jo ikke det.oddgeir skrev:Ålesund vant 2-1 over Altmaar i kveld. Nå skjønner jeg ingen ting. Kan ikke skylde på coaching i verdensklasse heller.
8) ;D 8) ;D
Skal NAE overta Ålesund?oddgeir skrev:Men i Nederland derimot. Da blir det avansement.lars_erik skrev:Nei, du kan jo ikke det.oddgeir skrev:Ålesund vant 2-1 over Altmaar i kveld. Nå skjønner jeg ingen ting. Kan ikke skylde på coaching i verdensklasse heller.
8) ;D 8) ;D
Neppe, han er ikke god nok for Rosenborg en gang.lars_erik skrev:Skal NAE overta Ålesund?oddgeir skrev:Men i Nederland derimot. Da blir det avansement.lars_erik skrev:Nei, du kan jo ikke det.oddgeir skrev:Ålesund vant 2-1 over Altmaar i kveld. Nå skjønner jeg ingen ting. Kan ikke skylde på coaching i verdensklasse heller.
8) ;D 8) ;D
Er nok ikke der det ligger. Mer barnet som har blitt tenåring og er i trass.oddgeir skrev:Neppe, han er ikke god nok for Rosenborg en gang.lars_erik skrev:Skal NAE overta Ålesund?oddgeir skrev:Men i Nederland derimot. Da blir det avansement.lars_erik skrev:Nei, du kan jo ikke det.oddgeir skrev:Ålesund vant 2-1 over Altmaar i kveld. Nå skjønner jeg ingen ting. Kan ikke skylde på coaching i verdensklasse heller.
8) ;D 8) ;D
Der mistet jeg egentlig kontakt med det du skriver. Dette er fotballtråden. Du vet det?lars_erik skrev:Er nok ikke der det ligger. Mer barnet som har blitt tenåring og er i trass.oddgeir skrev:Neppe, han er ikke god nok for Rosenborg en gang.lars_erik skrev:Skal NAE overta Ålesund?oddgeir skrev:Men i Nederland derimot. Da blir det avansement.lars_erik skrev:oddgeir skrev:Ålesund vant 2-1 over Altmaar i kveld. Nå skjønner jeg ingen ting. Kan ikke skylde på coaching i verdensklasse heller.
8) ;D 8) ;D
Nei, du kan jo ikke det.
Barnet og tenåringen er styret og sportslig ledelse i RBK.oddgeir skrev:Der mistet jeg egentlig kontakt med det du skriver. Dette er fotballtråden. Du vet det?lars_erik skrev:Er nok ikke der det ligger. Mer barnet som har blitt tenåring og er i trass.oddgeir skrev:Neppe, han er ikke god nok for Rosenborg en gang.lars_erik skrev:Skal NAE overta Ålesund?oddgeir skrev:Men i Nederland derimot. Da blir det avansement.lars_erik skrev:oddgeir skrev:Ålesund vant 2-1 over Altmaar i kveld. Nå skjønner jeg ingen ting. Kan ikke skylde på coaching i verdensklasse heller.
8) ;D 8) ;D
Nei, du kan jo ikke det.
lars_erik skrev:Etter nok engang å ha lidd seg gjennom en Rosenborg-kamp, der det eneste offensive trekket Jønnson makter å få til er langpassninger- Rosenborg og langpassninger ??? ??? ???, har jeg tatt en avgjørelse om at dette gidder jeg faen ikke mer! Det er så dårlig at det er rett og slett skandaløst! Dette var det mannen som hindret Eggen å fortsette hadde å bidra med? Jeg kommer ikke til å se en eneste kamp mer før JJ er borte.
Tina Wolff på bildet er jo fra Molde, og det liker Lars-Erik ;D.oddgeir skrev:lars_erik skrev:Etter nok engang å ha lidd seg gjennom en Rosenborg-kamp, der det eneste offensive trekket Jønnson makter å få til er langpassninger- Rosenborg og langpassninger ??? ??? ???, har jeg tatt en avgjørelse om at dette gidder jeg faen ikke mer! Det er så dårlig at det er rett og slett skandaløst! Dette var det mannen som hindret Eggen å fortsette hadde å bidra med? Jeg kommer ikke til å se en eneste kamp mer før JJ er borte.
Hahahahaha. Du kan jo finne deg et damelag!!
![]()
Tror man må ha et snev av selvinnsikt for å se det.lars_erik skrev:Hoftun så ut som en slagen mann. På tide han ser at han ødela klubben med sin motstand mot Eggen.
Du har selvsagt rett :'(BT skrev:Tror man må ha et snev av selvinnsikt for å se det.lars_erik skrev:Hoftun så ut som en slagen mann. På tide han ser at han ødela klubben med sin motstand mot Eggen.
Det er nå klubben trenger din støtte..lars_erik skrev:Etter nok engang å ha lidd seg gjennom en Rosenborg-kamp, der det eneste offensive trekket Jønnson makter å få til er langpassninger- Rosenborg og langpassninger ??? ??? ???, har jeg tatt en avgjørelse om at dette gidder jeg faen ikke mer! Det er så dårlig at det er rett og slett skandaløst! Dette var det mannen som hindret Eggen å fortsette hadde å bidra med? Jeg kommer ikke til å se en eneste kamp mer før JJ er borte.
Medgangssupportere tenker ikke slik.leon skrev:Det er nå klubben trenger din støtte..lars_erik skrev:Etter nok engang å ha lidd seg gjennom en Rosenborg-kamp, der det eneste offensive trekket Jønnson makter å få til er langpassninger- Rosenborg og langpassninger ??? ??? ???, har jeg tatt en avgjørelse om at dette gidder jeg faen ikke mer! Det er så dårlig at det er rett og slett skandaløst! Dette var det mannen som hindret Eggen å fortsette hadde å bidra med? Jeg kommer ikke til å se en eneste kamp mer før JJ er borte.
Det har vi fånyttes forsøkt å fortelle ham siden serien begynte igjen, men han insisterer på at det er mer konstruktivt for Rosenborg at supporterne forlater dem når det går trått. Han har vel funnet ut i sitt daglige virke som lærer at tukting fungerer bedre enn belønning?leon skrev:Det er nå klubben trenger din støtte..lars_erik skrev:Etter nok engang å ha lidd seg gjennom en Rosenborg-kamp, der det eneste offensive trekket Jønnson makter å få til er langpassninger- Rosenborg og langpassninger ??? ??? ???, har jeg tatt en avgjørelse om at dette gidder jeg faen ikke mer! Det er så dårlig at det er rett og slett skandaløst! Dette var det mannen som hindret Eggen å fortsette hadde å bidra med? Jeg kommer ikke til å se en eneste kamp mer før JJ er borte.
Oppvekst! Og selvsagt røde drakter, enig med deg.baluba skrev:Det har vi fånyttes forsøkt å fortelle ham siden serien begynte igjen, men han insisterer på at det er mer konstruktivt for Rosenborg at supporterne forlater dem når det går trått. Han har vel funnet ut i sitt daglige virke som lærer at tukting fungerer bedre enn belønning?leon skrev:Det er nå klubben trenger din støtte..lars_erik skrev:Etter nok engang å ha lidd seg gjennom en Rosenborg-kamp, der det eneste offensive trekket Jønnson makter å få til er langpassninger- Rosenborg og langpassninger ??? ??? ???, har jeg tatt en avgjørelse om at dette gidder jeg faen ikke mer! Det er så dårlig at det er rett og slett skandaløst! Dette var det mannen som hindret Eggen å fortsette hadde å bidra med? Jeg kommer ikke til å se en eneste kamp mer før JJ er borte.Vi som er Brann-supportere vet et og annet om lojalitet, he he he. Kanskje det er de røde draktene som gjør oss mer solidariske med spillerne?
![]()
Nei, slett ikke. Jeg er en av de som har advart sterkt mot det som nå skjer med klubben. Det var en utilgivelig tabbe å ikke la Eggen fortsette. Dette argumenterte jeg direkte overfor Erik Hoftun og Nils Skutle. De gikk inn i dette med viten og vilje, mot massive advarsler. Da fortjener de ingen støtte innen de har ordnet opp. Klubben er fullstendig ødelagt.leon skrev:Det er nå klubben trenger din støtte..lars_erik skrev:Etter nok engang å ha lidd seg gjennom en Rosenborg-kamp, der det eneste offensive trekket Jønnson makter å få til er langpassninger- Rosenborg og langpassninger ??? ??? ???, har jeg tatt en avgjørelse om at dette gidder jeg faen ikke mer! Det er så dårlig at det er rett og slett skandaløst! Dette var det mannen som hindret Eggen å fortsette hadde å bidra med? Jeg kommer ikke til å se en eneste kamp mer før JJ er borte.
Ein skigard, eller trener, kan'kje vara evig veit du. At de to ganger har slått årets seriemester, Molde, viser vel at de ikke er fullstendig ødelagt. Usikker om Eggen hadde gjort det så mye bedre med stallen som er nå. Men for interessen til serien, og kan også tilføye for egen del, så er det helt greit at Rosenborg er der de er. Sikkert mye å ta tak i for de herrer Skutle, Hoftun og Jønsson. Et at punktene de bør ta tak i er kulturen og, i den grad den finnes, den indre justisen til Kjernen. Norges mest usympatiske og breiale supporterklubb.lars_erik skrev:Nei, slett ikke. Jeg er en av de som har advart sterkt mot det som nå skjer med klubben. Det var en utilgivelig tabbe å ikke la Eggen fortsette. Dette argumenterte jeg direkte overfor Erik Hoftun og Nils Skutle. De gikk inn i dette med viten og vilje, mot massive advarsler. Da fortjener de ingen støtte innen de har ordnet opp. Klubben er fullstendig ødelagt.leon skrev:Det er nå klubben trenger din støtte..lars_erik skrev:Etter nok engang å ha lidd seg gjennom en Rosenborg-kamp, der det eneste offensive trekket Jønnson makter å få til er langpassninger- Rosenborg og langpassninger ??? ??? ???, har jeg tatt en avgjørelse om at dette gidder jeg faen ikke mer! Det er så dårlig at det er rett og slett skandaløst! Dette var det mannen som hindret Eggen å fortsette hadde å bidra med? Jeg kommer ikke til å se en eneste kamp mer før JJ er borte.
Fotball klubben Rosenborg går vel foran Erik Hoftun og Nils Skutle ?lars_erik skrev:Nei, slett ikke. Jeg er en av de som har advart sterkt mot det som nå skjer med klubben. Det var en utilgivelig tabbe å ikke la Eggen fortsette. Dette argumenterte jeg direkte overfor Erik Hoftun og Nils Skutle. De gikk inn i dette med viten og vilje, mot massive advarsler. Da fortjener de ingen støtte innen de har ordnet opp. Klubben er fullstendig ødelagt.leon skrev:Det er nå klubben trenger din støtte..lars_erik skrev:Etter nok engang å ha lidd seg gjennom en Rosenborg-kamp, der det eneste offensive trekket Jønnson makter å få til er langpassninger- Rosenborg og langpassninger ??? ??? ???, har jeg tatt en avgjørelse om at dette gidder jeg faen ikke mer! Det er så dårlig at det er rett og slett skandaløst! Dette var det mannen som hindret Eggen å fortsette hadde å bidra med? Jeg kommer ikke til å se en eneste kamp mer før JJ er borte.
Noen går heller på person.leon skrev:Fotball klubben Rosenborg går vel foran Erik Hoftun og Nils Skutle ?lars_erik skrev:Nei, slett ikke. Jeg er en av de som har advart sterkt mot det som nå skjer med klubben. Det var en utilgivelig tabbe å ikke la Eggen fortsette. Dette argumenterte jeg direkte overfor Erik Hoftun og Nils Skutle. De gikk inn i dette med viten og vilje, mot massive advarsler. Da fortjener de ingen støtte innen de har ordnet opp. Klubben er fullstendig ødelagt.leon skrev:Det er nå klubben trenger din støtte..lars_erik skrev:Etter nok engang å ha lidd seg gjennom en Rosenborg-kamp, der det eneste offensive trekket Jønnson makter å få til er langpassninger- Rosenborg og langpassninger ??? ??? ???, har jeg tatt en avgjørelse om at dette gidder jeg faen ikke mer! Det er så dårlig at det er rett og slett skandaløst! Dette var det mannen som hindret Eggen å fortsette hadde å bidra med? Jeg kommer ikke til å se en eneste kamp mer før JJ er borte.
Selvsagt. Men det er nå engang de som er årsaken til dette. Og ingen gidder se på dette de nå presterer. Den beste støtten nå, er å ta avstand fra elendigheten.leon skrev:Fotball klubben Rosenborg går vel foran Erik Hoftun og Nils Skutle ?lars_erik skrev:Nei, slett ikke. Jeg er en av de som har advart sterkt mot det som nå skjer med klubben. Det var en utilgivelig tabbe å ikke la Eggen fortsette. Dette argumenterte jeg direkte overfor Erik Hoftun og Nils Skutle. De gikk inn i dette med viten og vilje, mot massive advarsler. Da fortjener de ingen støtte innen de har ordnet opp. Klubben er fullstendig ødelagt.leon skrev:Det er nå klubben trenger din støtte..lars_erik skrev:Etter nok engang å ha lidd seg gjennom en Rosenborg-kamp, der det eneste offensive trekket Jønnson makter å få til er langpassninger- Rosenborg og langpassninger ??? ??? ???, har jeg tatt en avgjørelse om at dette gidder jeg faen ikke mer! Det er så dårlig at det er rett og slett skandaløst! Dette var det mannen som hindret Eggen å fortsette hadde å bidra med? Jeg kommer ikke til å se en eneste kamp mer før JJ er borte.
Buddhist, som må gjøre botsøvelser for å bedre din Karma?BT skrev:Joda, jeg gidder, men det gjør litt vondt. Som å se fotball i sakte kino.
Som Brann supporter har jeg sett mye rart på stadion, men min støtte til å gå på hjemme kamper og støtte laget og sports klubben Brann har det aldri vært noen tvil om, da jeg bodde i Bergen. (Ca 15år på Brann stadion)lars_erik skrev:Selvsagt. Men det er nå engang de som er årsaken til dette. Og ingen gidder se på dette de nå presterer. Den beste støtten nå, er å ta avstand fra elendigheten.leon skrev:Fotball klubben Rosenborg går vel foran Erik Hoftun og Nils Skutle ?lars_erik skrev:Nei, slett ikke. Jeg er en av de som har advart sterkt mot det som nå skjer med klubben. Det var en utilgivelig tabbe å ikke la Eggen fortsette. Dette argumenterte jeg direkte overfor Erik Hoftun og Nils Skutle. De gikk inn i dette med viten og vilje, mot massive advarsler. Da fortjener de ingen støtte innen de har ordnet opp. Klubben er fullstendig ødelagt.leon skrev:Det er nå klubben trenger din støtte..lars_erik skrev:Etter nok engang å ha lidd seg gjennom en Rosenborg-kamp, der det eneste offensive trekket Jønnson makter å få til er langpassninger- Rosenborg og langpassninger ??? ??? ???, har jeg tatt en avgjørelse om at dette gidder jeg faen ikke mer! Det er så dårlig at det er rett og slett skandaløst! Dette var det mannen som hindret Eggen å fortsette hadde å bidra med? Jeg kommer ikke til å se en eneste kamp mer før JJ er borte.
Og Arsenal kan nok få det tøft denne sesongen!baluba skrev:YNWA! ;D