V
vredensgnag
Gjest
Så du denne?
I tillegg kan du kople på ett par aktive HT så har du musikk her også.Sting skrev:Supert tips johnnygrandis, skal gjøre det samme!!
Det har vært en utviklingsprosess. Noen år tilbake så var det en del driftsujevnheter med Airport. Men ved jevnlige firmware-oppdateringer og utvikling av software så spiller det nå stabilt som Rondefjell ligger. Imponert over at jeg fortsatt kan bruke AE-enheter jeg kjøpte da de først kom ut, sammen med nyere som TC og Extreme, og det hele bare kjører.Class skrev:Jeg utvidet trådløs D-Link 655 med en Express men det datt ned støtt. Byttet ut 655-en med en Extreme og nå er det dønn stabilt.
Dobbeltklikke på hjemknappen så ser du hvilke program som kjører i bakgrunnenWergeland skrev:Jeg har en to måneder gammel iPhone 4 hvor batteritiden har gått drastisk ned de siste 3 dagene. Batteriet tømmes på etter 4-5 timer i standby. Har skrudd av 3G og dataroaming uten nevneverdig effekt.
Nå lurer jeg på hva som kan forårsake dette? Kan det være noe batterikrevende programvare som går uten at jeg legger merke til det eller er batteriet "gone"?
Er det noen funksjon på telefonen som viser hvilke programmer som kjører i bakgrunnen?
Hvordan struper en program som kjører og som en vil ha lagt død?65finger skrev:Dobbeltklikke på hjemknappen så ser du hvilke program som kjører i bakgrunnen
På iPhone?SannaX skrev:Eple-alt-escape samtidig. Tvangsavslutter programmet du velger fra lista.
hold fingeren over programmet til det starter å skjelve. Så ser du løsningenParelius skrev:Hvordan struper en program som kjører og som en vil ha lagt død?65finger skrev:Dobbeltklikke på hjemknappen så ser du hvilke program som kjører i bakgrunnen
Ahhhhhhhhhhhhh65finger skrev:hold fingeren over programmet til det starter å skjelve. Så ser du løsningenParelius skrev:Hvordan struper en program som kjører og som en vil ha lagt død?65finger skrev:Dobbeltklikke på hjemknappen så ser du hvilke program som kjører i bakgrunnen
Brukte noen uker selv, ikke noe å skamme seg overParelius skrev:Ahhhhhhhhhhhhh65finger skrev:hold fingeren over programmet til det starter å skjelve. Så ser du løsningenParelius skrev:Hvordan struper en program som kjører og som en vil ha lagt død?65finger skrev:Dobbeltklikke på hjemknappen så ser du hvilke program som kjører i bakgrunnen
Jeg går nå og legger hjernen på sprit så fremtidige generasjoner kan studere i detalj hvordan defekte synapser ser ut.
Takk!
Uff a deg, Parelius!
Takk Finger! Der var det minst 20 programmer som kunne avsluttes. Blir spennende å se hva som skjer med standbytiden nå.65finger skrev:Dobbeltklikke på hjemknappen så ser du hvilke program som kjører i bakgrunnenWergeland skrev:Jeg har en to måneder gammel iPhone 4 hvor batteritiden har gått drastisk ned de siste 3 dagene. Batteriet tømmes på etter 4-5 timer i standby. Har skrudd av 3G og dataroaming uten nevneverdig effekt.
Nå lurer jeg på hva som kan forårsake dette? Kan det være noe batterikrevende programvare som går uten at jeg legger merke til det eller er batteriet "gone"?
Er det noen funksjon på telefonen som viser hvilke programmer som kjører i bakgrunnen?
Så bare siste post gitt, tenkte Mac 8) Ser du har fått svarParelius skrev:På iPhone?SannaX skrev:Eple-alt-escape samtidig. Tvangsavslutter programmet du velger fra lista.
Sånn i forlengelsen; er det slik at alle disse programmene ligger og suger batteri, egentlig?Wergeland skrev:Takk Finger! Der var det minst 20 programmer som kunne avsluttes. Blir spennende å se hva som skjer med standbytiden nå.65finger skrev:Dobbeltklikke på hjemknappen så ser du hvilke program som kjører i bakgrunnenWergeland skrev:Jeg har en to måneder gammel iPhone 4 hvor batteritiden har gått drastisk ned de siste 3 dagene. Batteriet tømmes på etter 4-5 timer i standby. Har skrudd av 3G og dataroaming uten nevneverdig effekt.
Ja, det virker litt rart. De fleste av disse programmene har nok ligget i bakgrunnen mye lenger enn jeg har hatt batteritrøbbel.Parelius skrev:Sånn i forlengelsen; er det slik at alle disse programmene ligger og suger batteri, egentlig?Wergeland skrev:Takk Finger! Der var det minst 20 programmer som kunne avsluttes. Blir spennende å se hva som skjer med standbytiden nå.65finger skrev:Dobbeltklikke på hjemknappen så ser du hvilke program som kjører i bakgrunnenWergeland skrev:Jeg har en to måneder gammel iPhone 4 hvor batteritiden har gått drastisk ned de siste 3 dagene. Batteriet tømmes på etter 4-5 timer i standby. Har skrudd av 3G og dataroaming uten nevneverdig effekt.
Hvis det er tilfellet så er jo hele rasjonalet avisindig feilaktig. På samme måte som Wergeland hadde jeg også en horve av programmer «gående». Men det kan da ikke være så korttenkt?
(Parelius med synapsedefekt.)
Er ingen ekspert men en forklaring kan jo være at disse programmene opptar minne som igjen får cpuen til å jobbe mere, Helt søkt forklaring. Min Ipad brukte uansett mindre batteri etter at jeg stengte en 30 AppsParelius skrev:Sånn i forlengelsen; er det slik at alle disse programmene ligger og suger batteri, egentlig?Wergeland skrev:Takk Finger! Der var det minst 20 programmer som kunne avsluttes. Blir spennende å se hva som skjer med standbytiden nå.65finger skrev:Dobbeltklikke på hjemknappen så ser du hvilke program som kjører i bakgrunnenWergeland skrev:Jeg har en to måneder gammel iPhone 4 hvor batteritiden har gått drastisk ned de siste 3 dagene. Batteriet tømmes på etter 4-5 timer i standby. Har skrudd av 3G og dataroaming uten nevneverdig effekt.
Hvis det er tilfellet så er jo hele rasjonalet avisindig feilaktig. På samme måte som Wergeland hadde jeg også en horve av programmer «gående». Men det kan da ikke være så korttenkt?
(Parelius med synapsedefekt.)
det hadde vært fintSting skrev:Enig, synes det er noe dritt og fatter ikke poenget med hele greia. Skulle ønske det gikk ann å slå av hele funksjonen!
Her er det vel best å gjennomgå hva man har forandret de siste dagene og evt nullstille telefonens innstillinger.Wergeland skrev:Jeg har en to måneder gammel iPhone 4 hvor batteritiden har gått drastisk ned de siste 3 dagene. Batteriet tømmes på etter 4-5 timer i standby. Har skrudd av 3G og dataroaming uten nevneverdig effekt.
Husker den ja. Den fikk vel en kort karriere etter at akrylen begynte å slå sprekker på noen eksemplarer.Sluttspurt skrev:Hei,
Har kommet over en PowerMac G4 Cube - feteste Mac noensinne! 8)
programmet vist i siste snutt kan brukes, virker det som. Takkerjohnnygrandis skrev:Tjaa, noe slikt du tenker på ?