|
Det slo meg at siden DU Slukster startet tråden..Det ryktes at han allerede har sendt bilen til lakkereren![]()
Sorry bub. Jeg vet du er en usedvanlig kjekk og likandes kar, men desverre ikke slike tanker jeg har om deg.. Hehe!Ikke helt sikker på om det er så smart.....Det slo meg at siden DU Slukster startet tråden..Det ryktes at han allerede har sendt bilen til lakkereren![]()
Send meg din Adresse på PM.
Smøring sendes..![]()
A
Vis vedlegget 386250
Ich will. !Smør i vei!![]()
Så var det fredag igjen gitt. Tiden flyr!
Carrera GTS;
![]()
Ha en riktig fin helg!
Mvh
BB
..........bortsett fra tysker-strekken på forhjulene.
Da må jeg beskjemmet bøye nakken og innrømme at jeg vet ikke hva "tysker-strekken" er for noe ....
Bortsett fra en litt treg start pga regnet, så var det ett av de bedre 24-timers løpene på mange år.Avslutningen på LeMans ble dramatisk da Porsche vant om en kanskje noe ufortjent med 919 da Toyota måtte bryte med 4min igjen av løpet og ca 1.5min ledelse.
Det var tøft!
Godt gjort, om ikke annet, og det var jo en Targa likevel.Hva, det er jo dødskult!Vis vedlegget 381295
Hyyyyyl!!!!!!! Tjære og fjær er passende for denne bileieren. Pluss inndragning av bilen.hahah!
Veit ikke om HELT enig med deg mht pris utvikling.Jeg spår at 964 blir dyrere fra nå av og i 2-3 år til den får veteranstaus, så det er bare å løpe og kjøpe ASAP.
Selv har jeg lyst på en 1997 Carrera coupe. Veteran neste år, 3,2 liter og holdbar Getrag G50 girkasse. Liker det klassiske utseendet med "gammeldagse" støtfangere som forsvant med 964, men det får bli med lysten en stund til, er jeg redd.
Vis vedlegget 387240
Logikken rundt pris på Porsche sine luft kjølte biler krever mastergrad for å forstå. (JEG har ikke det)Nei, jeg bare gjetter, jeg. Ville bare tro at den ble enda mer attraktiv når den kunne forsikres som veteran, men på den annen side kan den jo samtidig da importeres som veteran, så....
Norge er blant de rimeligste landene å handle gammel bil ifra.Logikken rundt pris på Porsche sine luft kjølte biler krever mastergrad for å forstå. (JEG har ikke det)Nei, jeg bare gjetter, jeg. Ville bare tro at den ble enda mer attraktiv når den kunne forsikres som veteran, men på den annen side kan den jo samtidig da importeres som veteran, så....
Men, om det er en trøst.. Norge er ikke ledende på prisnivå :/
Hvorfor fortjente Toyota å vinne?Bortsett fra en litt treg start pga regnet, så var det ett av de bedre 24-timers løpene på mange år.Avslutningen på LeMans ble dramatisk da Porsche vant om en kanskje noe ufortjent med 919 da Toyota måtte bryte med 4min igjen av løpet og ca 1.5min ledelse.
Men den slutten ble helt feil. Toyota hadde fortjent å vinne, synes jeg.
...
Det er en stund siden jeg sjekket nå, men prisene jeg får opp både på mobile.de og finn.no på 87-88-modell Carrera 3.2 er omtrent det doble av hva jeg mente de var sist jeg drømte om 911.Norge er blant de rimeligste landene å handle gammel bil ifra.Logikken rundt pris på Porsche sine luft kjølte biler krever mastergrad for å forstå. (JEG har ikke det)Nei, jeg bare gjetter, jeg. Ville bare tro at den ble enda mer attraktiv når den kunne forsikres som veteran, men på den annen side kan den jo samtidig da importeres som veteran, så....
Men, om det er en trøst.. Norge er ikke ledende på prisnivå :/
-BB-