Hei
Tips til dempeføtter til gulv høyttalere og gjerne forskjellige vektklasser.
De må fungere godt.
Tips til dempeføtter til gulv høyttalere og gjerne forskjellige vektklasser.
De må fungere godt.
|
Har du noe tanker rundt SD Acoustics vs Vibrapod/ Vibracones? De er jo også relativt rimelige og er litt mer diskret av utseende. I motsetning til Lovemusikk tenker jeg de brukt under elektronikk og platespiller.SD Acoustics. Funker strålende, koster nesten ingenting.Snakk med Mala Audio.
Disse er noe av det beste?SD Acoustics. Funker strålende, koster nesten ingenting.Snakk med Mala Audio.
Du får ikke det "beste" for 200-300 kroner. Brukeren rett over deg skrev at han brukte disse under forsterker og platespiller. Et raskt besøk innom Mala sine sider, og du får fort bekreftet at de finnes til både høyttalere og elektronikk.Disse er noe av det beste?SD Acoustics. Funker strålende, koster nesten ingenting.Snakk med Mala Audio.
Funker og til komponenter?
Naturlov, det der?Du får ikke det "beste" for 200-300 kroner.
Nå er det snakk om dempeføtter. Er du uenig?Naturlov, det der?Du får ikke det "beste" for 200-300 kroner.
Joa. Men er det da en naturlov at man ikke får de beste dempeføttene for 2-300 kroner?Nå er det snakk om dempeføtter. Er du uenig?Naturlov, det der?Du får ikke det "beste" for 200-300 kroner.
Det gjør nok vekttilpassede SD-føtter med glans. Jeg har hatt Tema Isolator (mye av det samme), og jeg gjetter resonans på 2-3 Hz eller deromkring. Jeg har Vibrapod/cones under høyttalerne nå, mest fordi det var det eneste jeg fikk til å bygge nok i høyden (hadde spektakulært tykke høyttalerkabler ug terminal under høyttaleren, samt behov for å bygge høyde mellom bassmodul og mellomtonehuset på Gradient Revolution).Høyttalerne er 17 kg, de jeg har nett nå.
Nei, trenger ikke koste mye. MEN det må virke og senke resonansen godt under 20 hz
Noen som faktisk vet? Asbjørn, hvor er du?Høyttalerne er 17 kg, de jeg har nett nå.
Nei, trenger ikke koste mye. MEN det må virke og senke resonansen godt under 20 hz