Hei,jeg har gått til anskaffelse av en xtz a100 d3 forsterker med pre-out og main-in rca som det står bøyler imellom pr nå.
Det er også 2stk subutgang på forsterker.
jeg tenkte og koble 2x dynavoice challenger 10 ex subber på forsterker med deling forhåpentligvis
tenker det kanskje lønner seg med et delefilter imellom forsterker og subber så høytalere og forsterker får litt avlastning,høytalere er audio physic classic 15.
Jeg har ikke snøring på hvordan jeg gjør dette og hvilket delefilter jeg burde gå for som ikke koster skjorta så håper det er noen her inne som har litt erfaring med dette å vil dele med meg
deler jeg hz med pc eller på selve delefilter?setter pris på en enkel forklaring med stor takk
Det er også 2stk subutgang på forsterker.
jeg tenkte og koble 2x dynavoice challenger 10 ex subber på forsterker med deling forhåpentligvis
tenker det kanskje lønner seg med et delefilter imellom forsterker og subber så høytalere og forsterker får litt avlastning,høytalere er audio physic classic 15.
Jeg har ikke snøring på hvordan jeg gjør dette og hvilket delefilter jeg burde gå for som ikke koster skjorta så håper det er noen her inne som har litt erfaring med dette å vil dele med meg
deler jeg hz med pc eller på selve delefilter?setter pris på en enkel forklaring med stor takk


