1. Ja, klart det! Hvorfor telles antallet innlegg ellers ?
2. Dette registrerer vel de færreste..
3. Tja, der scorer jeg vel bra. Men mitt poeng er vel hvor god man er til å lese?
4. Tonekontroller engasjerer meg, men der var ikke resten av Sentralen med..
5. Muligens de var opptatt med å måle kabelens motstand mot å spille Kari Bremnes, eller Diana Krall.
6. Er veldig aktiv. Men det er på lesing, ikke skriving.
7. Bare så synd at jeg ikke blir premiert for dette.
8. Bare kjør på. Han er skribent i Audiophile og alt mulig.
9. Sikkert dyrere (sponsorbetalte) kabler enn oss menigmann....
10. Ja, klart et høyt antall innlegg er et mål. Det er vel dette innlegget et klart svar på.
11. Ja, kvalitetskontroll er virkelig noe å strebe etter. Bare så synd at vi ikke blir målt ut fra dette. Du sier jo selv selvmotsigelsen: "Bare jeg skulle ha øvd mer selvkontroll..."
12. Jeg har personlig en EKSTREM selvkontroll og skriver bare når det er livsviktig. Likevel er jeg bare en "overivrig entusiast"....
1. Dette vert negativt. Eg ville heller seie at talet på innlegg syner kor opplyst ein er. Eller opphøgd, om det passar betre....
2. Ein uvesentleg faktor. Ein er til stades når ein er til stades. Og om graden av intensitet er stor, og ein sit natt og dag, slik somme gjer, bør det telje i positiv lei.
3. Vel, vel, vi driv opplysingsarbeid. Og all forskning syner at dess meir ein les, dess flinkare vert ein å lese. Difor er utfordringa å skrive slik at andre les det. Spesielt nynorskbrukarane har ei viktig oppgåve ut frå dette.
4. Jammen kjære deg, fekk du ikkje godt nok svar frå oss? No vart eg lei meg....
5. Motstanden mot Kari Bremnes er ikkje stor her i garden, iallfall. Sjølv om Team Antonsen har nyansert synet mitt på artisten.
6. I høgste grad prisverdig, men hugs å legge litt arbeid i lesinga også. Jfr #4.
7. Då skal du iallfall få heiderleg omtale og skryt av meg:
"Mr. Nelson er ein hyggjeleg fyr, som les det vi skriv til/om han. Det er bra!"
Sånn!
8. Ja, du fann ut dette? Då var absolutt #7-skrytet på sin plass.
9. Her ligg det tjukke kablar over alt, ja....
10. Eg hadde no helst sett at dette var ti ulike innlegg, i staden for eitt..all den tid om.s har sovna.
11. Sjølvkontroll er viktig. Men han må ikkje overdrivast. Ein må vere i stand til å motstå alt. Også eigen sjølvkontroll når det knip til.
12. Ille!