Degritter vasker i Bergen

juster

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.11.2003
Innlegg
500
Antall liker
16
Torget vurderinger
1
Er der noen i Bergens området, som har en Degritter, og som kunne ha vasket en 4-5 Lp'er for meg?

Har en VPI 16.5 fra før men vurderer innkjøp av en Degritter i stedet, men den koster jo litt og det hadde derfor vert greit og se/høre et par resultater først.

Hva kan jeg eventuelt forvente meg av Degritter kontra VPI 16.5, utover at Degritter gjør jobben automatisk og på begge sider samtidig ?

Mvh Tom-Erik
 

motoren

Æresmedlem
Ble medlem
13.01.2007
Innlegg
23.694
Antall liker
37.929
Sted
Flekkefjord
Torget vurderinger
30
Er der noen i Bergens området, som har en Degritter, og som kunne ha vasket en 4-5 Lp'er for meg?

Har en VPI 16.5 fra før men vurderer innkjøp av en Degritter i stedet, men den koster jo litt og det hadde derfor vert greit og se/høre et par resultater først.

Hva kan jeg eventuelt forvente meg av Degritter kontra VPI 16.5, utover at Degritter gjør jobben automatisk og på begge sider samtidig ?

Mvh Tom-Erik
Ta kontakt med Karmana her inne, han har og bor i Bergen :)
Veldig hyggelig kar

mvh
 

Prebs

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.09.2013
Innlegg
159
Antall liker
45
Har en Degritter i Bergen jeg også, men litt usikker på om akkurat nå er tiden for nye bekjentskaper på døren. Ingen problem å få litt om du kan vente litt fram i tid.

Har forøvrig oppgradert til siste software og den ser ut til å fungere greit.
 

juster

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.11.2003
Innlegg
500
Antall liker
16
Torget vurderinger
1
Har en Degritter i Bergen jeg også, men litt usikker på om akkurat nå er tiden for nye bekjentskaper på døren. Ingen problem å få litt om du kan vente litt fram i tid.

Har forøvrig oppgradert til siste software og den ser ut til å fungere greit.
Det har du selfølgelig helt rett i.

Får ta opp igjen tråden når dette korona jævel skapet har roet seg

Mvh Tom-Erik
 
Topp Bunn