Defekt penis?

A

AK27

Gjest
Har forsøkt å ha sex en del ganger etter lang tørke de siste par ukene, og lillemann har ikke fungert. Har sexet opp denne personen en del ganger før, så det burde vært uproblematisk, men den gang ei. Så kommer spørsmålet, burde det plage meg at det ikke uten videre plager meg?

Tror årsaken til manglende respons fra penis er at jeg har vært plaget av relativt sterk angst i det siste (samt en rekke komplekser som jeg ikke helt ser ut til å komme meg over). Kanskje er det noe i at de fleste nevroser har en seksuell årsak, og om angsten dreper evnen til sex så kveler den også tildels seg selv. Vel, jeg er forundret; har en seksuell nedtur faktisk resultert i en generell opptur, eller kommer den opplevelsen utelukkende av et desperat forsøk på å minimere "kristen"? Det er forøvrig et merkelig forhold vi menn har til potens og potensproblemer. Om enn jeg har en tro på at penisen min generelt virker, men at den ikke ville virke i situasjoner hvor jeg trengte den. Sikkert dumt å lire av meg om slikt, da det sikkert er relativt normalt, men jeg er definitivt forundret.

Hm.

Ja ja.

Kanskje jeg heller burde skaffe meg en psykolog.

Cobra2

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.02.2003
Antall liker
1.214
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
76
Kjøp deg noen dyrere kabler, så blir det bra ;D

Arne K

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
12.983
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Interessant innlegg.

Er dyre kabler det samme som "penisforlenger"?

Erland

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Antall liker
6
Som en kompis av meg sa:

"med en ispinne og sports-tape gikk det så fint så" ;D

Sorry - dålig gjort å tulle med dette - men jeg klarte ikke å la være...

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
128
Har du fast partner ak27? Eller var dette du snakker om "getting lucky" ?

mvh

coolbiz

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.03.2006
Antall liker
5.547
Sted
Sydvestlandet
Torget vurderinger
2
Hmm. Leit å høre, AK.
Som du er inne på, kan det høres ut som det er psykologisk betinget. Så da kan det kanskje egentlig være greit å ikke bekymre seg for mye? (Ut fra mitt amatør-hodekrymper perspektiv..)
Dersom det vedvarer bør du nok likevel oppsøke hjelp fra fagfolk. Det kan jo tenkes at det det ligger fysiologiske forhold bak.

http://www.lommelegen.no/impotens/ (Med unnskyldning for å referere til lommelegen :-[)

Skink_123

Bransjeaktør
Ble medlem
08.10.2008
Antall liker
1.474
Sted
Oslo
Torget vurderinger
4
God bedring!

Ville uansett tatt en telefon til fastlegen!

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
128
Jeg tror at siden du tør å snakke om det, så har du tatt første steg! :)
Jupp, fastlege virker lurt, ta det derfra!

mvh

P

Parelius

Gjest
Lever den såkalte penis sitt eget høyreiste liv om natt og morgen (morrabrød, som det heter), så er det jo intet som feiler rent fysiologisk sett. Så da tror jeg du bør søke andre årsaker i det reservehodet vi menn i følge kvinner har blitt utstyrt med (det som ikke alltid er så like enkelt hos de fleste av oss, siden det er oss så fremmed.)

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Antall liker
4.188
Sted
I en blokk
Torget vurderinger
17
Tviler sterkt på at fastlegen vil ha som mye å ytre. En lang tid uten sex er ikke helt det samme som en vintersesong uten sykkel. Det er ikke nødvendigvis like lett å "hoppe på sadelen"
dette høres ut som et stk For mye, for fort casus.

At du ikke lar din situasjon bekymre deg er vel helt vanlig. Vi er uansett i vår beste alder AK. Slike bekymringer tar man seinere i livet. Lar man litjkaren bestemme, er man ute sykler....keep it cool

Thomas

roffe

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
7
Dette viser bare hvor viktig det er å holde sakene i trim med godhånda. Det er ingen vits med "lang tørke".

Men spøk til side, dersom man har angstproblemer man ikke kommer over, så kan nok tanken på å oppsøke en psykolog være god, uansett om lillemann er med på leken eller ikke.

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
128
Griffenfeldt skrev:
Tviler sterkt på at fastlegen vil ha som mye å ytre. En lang tid uten sex er ikke helt det samme som en vintersesong uten sykkel. Det er ikke nødvendigvis like lett å "hoppe på sadelen"
dette høres ut som et stk For mye, for fort casus.

At du ikke lar din situasjon bekymre deg er vel helt vanlig. Vi er uansett i vår beste alder AK. Slike bekymringer tar man seinere i livet. Lar man litjkaren bestemme, er man ute sykler....keep it cool

Thomas
Mja, men fastlege kan henvise til urolog, sexolog, etter behov.

mvh

Musikkmannen

Æresmedlem
Ble medlem
11.11.2006
Antall liker
29.877
Sted
I kjelleren
Torget vurderinger
2
Sex-tørke en gang i blandt er vel ikke det verste, men hvis det vedvarer så kan det bli et problem. Tar du noen tabletter i forhold til angst osv.. Slike tabletter kan fort ta vekk lysten til å "ha-seg"..

Tror nok at hvis det plager deg\dere mye så må du nok oppsøke sexolog etter hvert.

Lykke til.

Kabeldragern

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.01.2003
Antall liker
1.287
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
1
Før du begynner med piller av ymse slag; spis sundt hver dag og GÅ lange turer (ikke nødvendigvis trimme).

Om det virker positivt på "litjkaren" vet jeg ikke, men det har positiv innvirkning på psykisk og fysisk helse, og da kanskje "litjkaren" våkner også...?

lydbjørn

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.04.2005
Antall liker
50
Sted
Oslo
Glem psykolog, få deg en skikkelig sugetur istedenfor ;D

Topp Bunn