DECCA Pure Analogue

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
31.910
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
1762361020016.png
Selvfølgelig kunne ikke Universal la den analoge DG-katalogen være alene i verden om å bli remastret kun for LP. Nå kommer det mer å bruke pengene på, og ja, det er Rainer Maillard og Sidney C. Meyer hos EBS som har tatt seg av mastering og skjæring her også :
Legg merke til at Decca nå også inkluderer Philips. Covere uten plateselskapslogo var originalt Philips-utgivelser.
Lurer meg på om jeg kanskje muligens må ha den Sibeliusen.

Sist redigert:

Voff

Æresmedlem
Ble medlem
03.11.2006
Antall liker
9.713
Torget vurderinger
1
Pallas pressingene er bra de men er så inni helvete statiske og dekkes av støv på rekordtid....

Ble medlem
06.04.2019
Antall liker
15.825
Torget vurderinger
2
Pallas pressingene er bra de men er så inni helvete statiske og dekkes av støv på rekordtid....
Ser du skriver det av og til men det har jeg aldri opplevd, vet ikke hvor mange jeg har som er presset der men noen hundre er det.

Tweedjakke

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2008
Antall liker
8.131
Sted
Market Snodsbury
Dette er veldig fint.

Såg at Vårofferet kjem i 45 rpm; sjølv om eg ikkje tviler på at EBS veit kva dei gjer, så irriterer det meg mildt (nett på same måten som det irriterer at dei gjer det med RCA LS-serien).

Ble medlem
06.04.2019
Antall liker
15.825
Torget vurderinger
2
Dette er veldig fint.

Såg at Vårofferet kjem i 45 rpm; sjølv om eg ikkje tviler på at EBS veit kva dei gjer, så irriterer det meg mildt (nett på same måten som det irriterer at dei gjer det med RCA LS-serien).
Veldig mange, for ikke å si de fleste, av disse RCA LS platene fra Analogue Production er fortsatt å få tak i på 33.

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
31.910
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Godt nyttår 1979 anmeldt:

Ble medlem
06.04.2019
Antall liker
15.825
Torget vurderinger
2
Rart det der med iMusic og TOS/Decca (er jo samme distr. de får de ifra..) hvor ofte de ikke klarer å levere selv om platene nettopp er kommet ut og selv om jeg forhåndsbestilte for lenge siden. Gidder ikke vente mer så avbestiller og går til andre.

aiso

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.02.2010
Antall liker
12.028
Sted
Skogkanten
Torget vurderinger
19
Rart det der med iMusic og TOS/Decca (er jo samme distr. de får de ifra..) hvor ofte de ikke klarer å levere selv om platene nettopp er kommet ut og selv om jeg forhåndsbestilte for lenge siden. Gidder ikke vente mer så avbestiller og går til andre.
Hvor vil du bestille disse platene fra for å slippe mva samt dyr frakt?

Voff

Æresmedlem
Ble medlem
03.11.2006
Antall liker
9.713
Torget vurderinger
1
Ble medlem
06.04.2019
Antall liker
15.825
Torget vurderinger
2
Hvor vil du bestille disse platene fra for å slippe mva samt dyr frakt?
Har ikke sjekket enda så får se, har jo blitt noen med dbl. mva men da får jeg dem i det minste, frakta er jo grei den synes jeg. Fikk den tredje mailen fra iMusic i dag, denne gang så kunne ikke leverandøren levere så de skulle finne en annen leverandør, bestilte dem i Desember, de kom jo ut 16/1 så synes dette blir for dumt.

Kanskje Amazon da..

Tweedjakke

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2008
Antall liker
8.131
Sted
Market Snodsbury
Fikk den tredje mailen fra iMusic i dag, denne gang så kunne ikke leverandøren levere så de skulle finne en annen leverandør, bestilte dem i Desember, de kom jo ut 16/1 så synes dette blir for dumt.
Oj. Er dette standard praksis på iMusic? Har handla litt derifrå, og alltid opplevd desse som raske og ryddige.

Ble medlem
06.04.2019
Antall liker
15.825
Torget vurderinger
2
Oj. Er dette standard praksis på iMusic? Har handla litt derifrå, og alltid opplevd desse som raske og ryddige.
Har også gode opplevelser med iMusic men det ble litt rot nå, har opplevd det samme med noen TOS plater men det kan like gjerne være distr. som er problemet.

Topp Bunn