Dealextreme.com har tatt på seg "spanderbuksene" :)

NADKRAFT

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
18.07.2010
Antall liker
6
Sted
Oslo
Shoppet litt på Dealextreme for en stund tilbake(nærmere bestemt 1 mnd siden) og ja, ikke de aller raskeste i verden til å levere med andre ord.

Tenkte prøve ut en liten hodetelefonforsterker ved navn Fiio E3 bare for moro skyld, den kostet den nette sum av 6 dollar.
Idag kom pakken(endelig) men jøss... den så da vel veldig stor ut ??? Bare for en liten duppeditt, eller...?

Fikk en overraskelse da jeg åpnet den, fordi jeg bestillte kun 1 stk og betalte for kun 1 stk. Men det antallet jeg fikk var....

10 stk!!

Dette må være en feil, erre dere ikke enig a? Men burde jeg da levere de resterende 9 tilbake eller holde munn og håpe på det beste?

Vedlegg

H.R

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.12.2008
Antall liker
6.812
Sted
Jessheim | Ullensaker
Torget vurderinger
5
man tar selvsagt kontakt med forhandler og gir beskjed. Så får vel de avgjøre om de vil ha dem sendt tilbake eller?

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
30.380
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Stereo i tjue kanaler! Asbjørn må da bil misunnelig nå?

room

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2008
Antall liker
382
Sted
Kulturhovedstaden
Torget vurderinger
0
Skulle detvise seg at du får beholde de så kjøper jeg 1.
Betaler frakt og 6 dollar i kurs. Kremmer for deg moro for meg...

V

vredensgnag

Gjest
Disse bestillingene mottas av datamaskiner og ekspederes av roboter. No human hands or eyes or brains involved. Så den roboten har fått hikke.

Du får sjekke hva du er blitt debitert, og må gjerne si fra, men det vil koste dem mer å få den pakken returnert enn hva det kostet å lage ni enheter, skulle jeg tro.

Julen kom tidlig i år, eller også vet du nå hva du skal gi folk til jul.

Ludo

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.08.2008
Antall liker
1.272
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
1
NADKRAFT skrev:
...burde jeg da levere de resterende 9 tilbake eller holde munn og håpe på det beste?...
Selvfølgelig skal du si fra leverandøren at de har plukket for mange! Men når det gjelder kostnad for transport må de jo selv ta den biten...

Topp Bunn