Dawn Purple og Daybreak Blossom – nye Atelier-farger fra Struer

DP-3.jpg

Bang & Olufsen melder at de i dag lanserer nye farger i Atelier Edition-serien. Høyttaleren Beosound 2 3rd Gen Atelier Edition er nå tilgjengelig i fargen Daybreak Blossom, og øreproppene Beoplay EX Atelier Edition i fargen Dawn Purple.

VI har med interesse fulgt med på Atelier Edition-serien fra våre designbevisste danske venner, og i dag er enda et nytt kapittel i denne fargeglade serien lansert. Disse kapitlene inneholder alltid en ny farge for Beoplay EX, og har også ofte nye farger for andre produkter i dere Beosound eller Beoplay kolleksjon.

Det er egentlig onsdag 4. som er den definitive lanseringsdatoen da produktene kommer i salg, som om det ikke var tilstrekkelig at nettopp denne dagen er den internasjonale kanelbolledagen....

Les hele nyhetsartikkelen om B&O Atelier Edition i Audiophile.no

DP-1.jpg

Kommentarer

Informasjon om bruker

Audiophile.no
Bransjemedlem
Medlem siden
Antall liker
924
Link til alle artikler
394
Audiophile.no sine annonser
Audiophile.no
Smått er ikkje godt – Stig Arne si dagbok oktober 2023

Smått er ikkje godt – Stig Arne si dagbok oktober 2023

• 0
Eg nyttar ein triveleg kveld i Fredrikstad før Horten-messa med Karl Erik og Arve som bakgrunn for å forklara litt om kva eigenskapar eg meiner eit godt stereoanlegg bør ha. Og i november kom...
Fortsett
Audiophile.no
Hifihub – ny aktør i Jessheim besøkt

Hifihub – ny aktør i Jessheim besøkt

• 3
I helgen har to herrer med lang fartstid i H iFi-bransjen hatt åpning av en ny HiFi-butikk i sydkant av Jessheim sentrum. Vi avla forretningen et besøk lørdag formiddag. Henning Morken og Øystein...
Fortsett
Audiophile.no
Osafestivalen, 27.-29. oktober 2023: Frå oppskóka til taterkultur

Osafestivalen, 27.-29. oktober 2023: Frå oppskóka til taterkultur

• 0
Me likar oss best heime når hauststormane herjar. Men stundom lyt ein ut for å finna inspirasjon, for å læra noko, og for å ha noko å reflektera over når du er heima. Ein slik læringsarena er...
Fortsett
Audiophile.no
Platesmaking 2-23. Gamle helter med nytt materiale

Platesmaking 2-23. Gamle helter med nytt materiale

• 0
Denne gangen har jeg vært nødt til å ta i bruk kø-sniking, for det var flere ferske nyheter som presset seg fram blant litt velmodnet ost. Og så kommer det mer med det første, der køen blir...
Fortsett
Audiophile.no
Ein snartur – Stig Arne si dagbok september 2023

Ein snartur – Stig Arne si dagbok september 2023

• 1
Ein tur innom Lars Tørressen i Bergen var det eg hadde lyst å skriva om til denne utgåva, samt ølspalta naturlegvis, inkludert øl du ikkje får tak i. Om du ikkje valfartar til...
Fortsett
Audiophile.no
Made By Google 2023 – årets store store Pixel-lansering

Made By Google 2023 – årets store store Pixel-lansering

• 0
Den 4. oktober hadde Google Norge invitert til en keynote-event. Denne gangen var det Google sitt hovedkontor på Aker Brygge som var location, og to mobiler og en ny smartklokke sto på agendaen...
Fortsett
Topp Bunn