Dared MP-5??

TAF

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.06.2006
Antall liker
529
Torget vurderinger
15
Ser sånn ut ja,men den Fatman saken har ikkje USB ingang i front eller i det heile.

Mvh

hifiguru

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.07.2002
Antall liker
1.262
Sted
Porsgrunn
Torget vurderinger
1
Artig variant med USB-dac integrert men i Norge har jeg bare sett varianten med normale linjeinnganger og Ipod-dock ved siden av (som forøvrig er fjernstyrt). Fikk en veldig tidlig utgave direkte fra østen for ca. tre-kvart år siden som jobben tok inn som vareprøve. Litt gøy i den prisklassen her at det føles som å pakke opp no skikkelig, bare sjekk utstyrspakka:

Hvite hansker, støvkost, helt ok terminerte kabler til høyttalerne etc (denne pakken var med noen små sorte høyttalere....

Slik så "min" variant ut med rørbeskyttelse på:

Og her "avkledd", tilkoblet og stablet oppå en gammel priskiller, NAD 310 som kostet kr 990,- for maaange år siden

hifiguru

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.07.2002
Antall liker
1.262
Sted
Porsgrunn
Torget vurderinger
1
Som dere ser var det intet navn på denne så Fatman, Dared etc er jo da OEM-tilpassede modeller.

TAF

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.06.2006
Antall liker
529
Torget vurderinger
15
Hei.
Fant den på ebay til ca 2000kr++.
Kva høyttalere har du brukt på denna da??

Mvh

Artig variant med USB-dac integrert men i Norge har jeg bare sett varianten med normale linjeinnganger og Ipod-dock ved siden av (som forøvrig er fjernstyrt). Fikk en veldig tidlig utgave direkte fra østen for ca. tre-kvart år siden som jobben tok inn som vareprøve. Litt gøy i den prisklassen her at det føles som å pakke opp no skikkelig, bare sjekk utstyrspakka:

Hvite hansker, støvkost, helt ok terminerte kabler til høyttalerne etc (denne pakken var med noen små sorte høyttalere....

Slik så "min" variant ut med rørbeskyttelse på:

Og her "avkledd", tilkoblet og stablet oppå en gammel priskiller, NAD 310 som kostet kr 990,- for maaange år siden

hifiguru

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.07.2002
Antall liker
1.262
Sted
Porsgrunn
Torget vurderinger
1
Jeg brukte noen gamle Dali 350, enkel 2-veis med en 6,5" og diskant. Litt lav følsomhet med 86 db eller no men det gikk faktisk helt greit! Fikk en kjent musiker fra Bergen på besøk den kvelden og før Gin'en fikk herredømme over alle sanser var vi veldig begeistret over "nerven" i min sang (ikke min da men Jonas Fjelds) hehehe

Topp Bunn