|
Er ikke Anne Grete P. veldig pertentlig med hva hun leverer fra seg?...
Bortsett fra Anne Grete P, som jeg synes driver med talentløst pjatt.
Hva med Kari Bremnes da?Er ikke Anne Grete P. veldig pertentlig med hva hun leverer fra seg?...
Synes derfor at "talentløst pjatt" passer dårlig i denne sammenheng.
Enig! Mer som balsam i øra. Litt grov jazz med testo-blues-stemme er tøffere, men kommer veldig ann på situasjon/sinnstemning. Erre vors er Miles Davis sine litt funky jazz-album mer passende, enn Norah Jones (selv om det blir mer av henne gjennom anlegget til vanlig). Erru mann, og hetero er kvinnestemmer å foretrekke i jazz-sjangerenJeg har en forkjærlighet for damer som synger jazz, ja mener faktisk de gjør det bedre enn oss menn![]()
Har en kamerat som er hekta på den dama, og bestilte de vanskeligste albuma direkte fra Korea mener jeg å huske, men det var vist et stort problem med språket.Trådstarter:
Er du ute etter tips? I såfall:
Her er hun som har vært min jazzfavoritt i sommer:
Youn Sun Nah
Vis vedlegget 213596
Mangler to soloskiver - sykt vanskelig å få tak i dem.....
He, he, nå er jeg ikke så bevandret innen jazz, men innbiller meg at damene uansett dominerer på vokal der i gården. Den eneste mannlige vokalisten jeg har hørt på i det siste er svenske Nils Landgren (nei, ikke det samme som Lofgren). Landgren han kan sikkert også kalles smørsanger/heismusikk, men jeg synes han synger med en viss stil.Enig! Mer som balsam i øra. Litt grov jazz med testo-blues-stemme er tøffere, men kommer veldig ann på situasjon/sinnstemning. Erre vors er Miles Davis sine litt funky jazz-album mer passende, enn Norah Jones (selv om det blir mer av henne gjennom anlegget til vanlig). Erru mann, og hetero er kvinnestemmer å foretrekke i jazz-sjangerenJeg har en forkjærlighet for damer som synger jazz, ja mener faktisk de gjør det bedre enn oss menn![]()
![]()
På Lento-plata fra i år har hun en meget pen cover av Johnny Cash’ ”Hurt”. Noe sier meg at hardbarka Cash-fans bør styre unna, men ellers er den som sagt fin.Meget bra lyd på denne, og litt uvanlig coverversjon av Metallica`s Enter Sandman:
Og hvilken artist skal du trekke frem neste gang ?Hva med Kari Bremnes da?Er ikke Anne Grete P. veldig pertentlig med hva hun leverer fra seg?...
Synes derfor at "talentløst pjatt" passer dårlig i denne sammenheng.
Mulig jeg kan hjelpe deg. Jeg har noen gode kontakter i Asia. Hva leter du etter?Har en kamerat som er hekta på den dama, og bestilte de vanskeligste albuma direkte fra Korea mener jeg å huske, men det var vist et stort problem med språket.Trådstarter:
Er du ute etter tips? I såfall:
Her er hun som har vært min jazzfavoritt i sommer:
Youn Sun Nah
Vis vedlegget 213596
Mangler to soloskiver - sykt vanskelig å få tak i dem.....
Han lette en stund for å finne noen som kunne hjelpe, ikke sikkert "Google translate" er beste valget her.
I tillegg til nettopp Hurt og Enter Sandman er mine to favoritter Heart of glass og Circle game. Calypso blues var ny for meg og svært interessant.På Lento-plata fra i år har hun en meget pen cover av Johnny Cash’ ”Hurt”. Noe sier meg at hardbarka Cash-fans bør styre unna, men ellers er den som sagt fin.Meget bra lyd på denne, og litt uvanlig coverversjon av Metallica`s Enter Sandman:
Unni Wilhelmsen f.eks....Og hvilken artist skal du trekke frem neste gang ?