Matte, gåter og vitenskap Damer ? Skjønner meg ikke på de

fluefiskern

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
26.12.2013
Antall liker
57
Jeg er en av de gutta som ikke har unger eller ønsker meg det. Men allikevel så er det faktisk kun småbarns mammaer som jakter på meg. Jeg kan absolutt ikke skjønne hvorfor, jeg er så langt ifra det beste "bonus pappa materiale" der ute som det er muligt og komme.

Jeg er en egoist som tenker mest på hvor mye Morro man kan ha det, bruker penger på ting jeg har lyst til og ikke det mest fornuftige, drekker pils flere ganger i uka, jobber gjerne fra kl12 til kl24, "forsvinner" gjerne 1-4dager uten varsel (hytteturer, båtturer, gutteturer(jakt&fiske)), har ADHD så er langt ifra tolmodig og rolig.

Alt det der burde skremme livsjiten ut av de fleste småbarns mammaene der ute, men den gang ei. Dette er en gåte i mine øyne, noen som klarer å løse den ?

Sist redigert:

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
11.440
Kanskje de kun er ute etter kroppen din? Eller til og med bare en liten del av kroppen din?

fluefiskern

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
26.12.2013
Antall liker
57
Hu ene holdt jeg på med i nesten 6mnd og konstant mas om at jeg skulle være med hu og ungene, hu som prøver seg nå sier vi hadde blitt en sååååå søt familie. Så trur nok det er mer enn kun en liten del av kroppen min de vil ha

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Antall liker
32.879
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Som min venn Nils_Flyttemann sa til meg en gang: "Jeg er et attraktivt prospekt for damer. Jeg er i fast arbeid, er ferdig med gamle forhold og er glad i barn".

mvh

Fenalaar

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.05.2002
Antall liker
7.599
Sted
Narvik
Torget vurderinger
3
Har du ikke skjønt dette? De ser etter oppussingprosjekt.

Aberet er at det høres ut som at om du biter på, så trengs sinnasnekkeren for å få skikk på det :rolleyes:

Johan-Kr

fluefiskern

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
26.12.2013
Antall liker
57
Hvis de ser etter opppussings prosjekt så har de finni ett, men kan vel sammenligne meg med ett prosjekt der de tar seg vann over hodet og gir opp etter en liten stund :p det trengs noen tusen timer før det prosjektet her blir bra

Jeg er flink til og ikke gå rett i fella, trur jeg er som en slu hummer, sitter oppå teina og drar agnet ut.

Hadde trudd jeg har ett bedre prosjekt for barnløse damer da, men tydeligvis ikke, selv om jeg "hater" unger

Sist redigert:

fluefiskern

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
26.12.2013
Antall liker
57
Gåta er løst, de barnløse sikter høyere og de single småbarns mammaene prøver å sette rekord i dårlig dømmekraft :)

alipax

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.03.2003
Antall liker
460
Sted
Herja
Torget vurderinger
2
Gåta er løst, de barnløse sikter høyere og de single småbarns mammaene prøver å sette rekord i dårlig dømmekraft :)
Mange damer i samme situasjon du beskriver tror nok kanskje de kan forandre deg etter at de har fisket deg...

Proffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
3.166
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
5
Når en mann treffer en dame, ber han pent om at hun aldri må forandre seg.
Damen ber på sin side pent om at han for guds skyld må forandre seg

Begge bommer..... ;)

Mvh
Proffen

kjellbjarne

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.02.2008
Antall liker
3.649
Torget vurderinger
4
Savner dame, men jeg er for rar og egoistisk -)

gwh

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.04.2006
Antall liker
781
Sted
Oslo
Jeg er en av de gutta som ikke har unger eller ønsker meg det. Men allikevel så er det faktisk kun småbarns mammaer som jakter på meg. Jeg kan absolutt ikke skjønne hvorfor, jeg er så langt ifra det beste "bonus pappa materiale" der ute som det er muligt og komme.

Jeg er en egoist som tenker mest på hvor mye Morro man kan ha det, bruker penger på ting jeg har lyst til og ikke det mest fornuftige, drekker pils flere ganger i uka, jobber gjerne fra kl12 til kl24, "forsvinner" gjerne 1-4dager uten varsel (hytteturer, båtturer, gutteturer(jakt&fiske)), har ADHD så er langt ifra tolmodig og rolig.

Alt det der burde skremme livsjiten ut av de fleste småbarns mammaene der ute, men den gang ei. Dette er en gåte i mine øyne, noen som klarer å løse den ?
Du får legge dette ut på kvinneguiden under singelliv og dating, så lager jeg litt popcorn i mellomtiden :)

fluefiskern

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
26.12.2013
Antall liker
57

Du får legge dette ut på kvinneguiden under singelliv og dating, så lager jeg litt popcorn i mellomtiden :)
Det var faktisk ett meget godt forslag, da tenker jeg det tar av der inne.

Må kansje sette meg ned i sofaen, få diskusjonen opp på lerretet og dra igang popcorn maskina jeg også

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.574
Torget vurderinger
0
Som en visere mann enn meg selv sa det en gang: " Den dagen du tror du forstår kvinner har du faktisk misforstått absolutt alt! "

kjellbjarne

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.02.2008
Antall liker
3.649
Torget vurderinger
4
Lett å rope ut halleluja -) men å gjøre det?

gwh

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.04.2006
Antall liker
781
Sted
Oslo
Da ble det popcorn i dag også😄

C

cruiser

Gjest
Det er vel bare småbarnsmødre som er desperate nok da? Man må vel egentlig bære det for å ønske seg en egoist som bare tenker på seg og sitt.

kjellbjarne

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.02.2008
Antall liker
3.649
Torget vurderinger
4
Det er vel bare småbarnsmødre som er desperate nok da? Man må vel egentlig bære det for å ønske seg en egoist som bare tenker på seg og sitt.
Nå er du slem igjen. Ser du ned på småbarnsmødre?

Z

Zomby_Woof

Gjest
Tror hun som skriver om hvorfor single småbarnsmødre er single småbarnsmødre tok poenget. Det de har felles er havarerte forhold, og relativt kortvarige siden ungene er små. Det er neppe usannsynlig at de har dumpa en som deg før, ganske kjapt hadde dumpa deg, og så en til og en til og en til. Det er manglende samsvar mellom ønsker og behov der, og et mønster de ikke har sett hos seg selv, eller i hvert fall ikke klart å bryte.

Og du har rett. Det voksne fra din side er å ikke bli med på den selvdestruktive dansen deres. Jeg er jaggu ikke sikker på om egoisme treffer så godt når du beskriver deg selv.

Hun sinte, forresten. Du skal ikke se bort fra at hun hadde prøvd seg...

fluefiskern

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
26.12.2013
Antall liker
57
Sinnataggen har klikka kun pga hu har møtt en som meg og prøvd og omvende han :p men det gikk ikke

fluefiskern

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
26.12.2013
Antall liker
57
Du dæven, mye gærne damer der inne. Er ei som har sendt meg pm og lurt på om jeg vil leke litt med hu

Z

Zomby_Woof

Gjest
Hvis det ikke følger unger med på lasset, så er det kanskje en god idé.

fluefiskern

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
26.12.2013
Antall liker
57
Jeg holder meg langt unna internett damer. Er litt old school og liker at man møtes først og tar det derfra

WayAhead

Æresmedlem
Ble medlem
27.12.2017
Antall liker
3.443
Sted
Sky No Limit....
Torget vurderinger
0
Drømmemannen for berter med små/mindre barn det. Slipper unna "hans barn og hun kan fortsette å bygge sitt rede med hans hjelp. Eller hva var det hun nordlandsberta sa: Hun hadde 3 barn med 5 fedre. Det hjelper ofte på økonomien.....

Topp Bunn