H
hordasped
Gjest
Noen her på forumet som har vært eier av denne høytt.
Litt synsing/tilbakemeldinger
Fornøyd?
Mvh:
Litt synsing/tilbakemeldinger
Fornøyd?
Mvh:
Er en grei beskrivelse det,Lyngen.Jeg sammenlignet H400 direkte mot MS-4 på klubben en gang. MS-4 låt klart mere nøytralt enn H400. Bedre holografi..
De er flyttet til produktarkivet merket som "utgått av sortiment".hvor har det blitt av MS-4 da ?! Ligger ikke på sidene dems.
Kommer dali med noe nytt?De er flyttet til produktarkivet merket som "utgått av sortiment".
MS4 og MS5 har jo vært ute lenge nå så det kan jo hende det er noe nytt på trappene. Jeg er forøvrig veldig fornøyd med mine MS5Kommer dali med noe nytt?
Pk
Man bytter kondensatorer til en bedre type, bytter motstander til metaloksyd motstander, gjerne flere i paralell til bassene slik at de tåler mere strøm. Og bytter til folie spoler. Jeg skal måle mine snart, så du må gjerne ta kontakt for å få verdiene på delene til filteret. Kan også ved inntresse bygge flere filter, det kommer seg på 2-3 tusen kroner for alt.Hvordan oppgraderer man delefilter på H400?
Mener å huske at han solgte dem i.f.m en nedtrapping av anlegget. Men det er mulig jeg husker feilTa kontakt med Roy Ervin Solstad.
Han har hatt disse høytallerene.
Viggo