Dagens enkleste spm

ivar

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2004
Antall liker
1
NÅR (dato) kommer den mystifiserte oppgraderingen av forumet?

mrk: "snart" er intet svar!
Heller ikke: om en liten stund, når det er ferdig, ikke lenge til nå.

gix

Medlem
Ble medlem
17.11.2005
Antall liker
0
Har du ikke skjønte det enda?

Det kommer aldri noen oppgradering :)

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.463
Torget vurderinger
2
Nye HFS har vært ferdig i snart 3 uker, og ligger i øyeblikket på en annen server, men vi holder på med noen spørsmål om rettigheter som ikke var forutsett, og vi regner med at dette er avklart i løpet av kort tid. Det er umulig å si eksakt når dette skjer, så en dato kan ikke kunngjøres her og nå.

ivar

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2004
Antall liker
1
den åpenbare hintinga fortsetter sin gang uten at det fattes bæret der det bør fattes

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.463
Torget vurderinger
2
Nå er vi lei det evige maset Ivar. Det er ingen som tvinger deg til å bruke Hifisentralen og det er i tillegg helt gratis å være her, og vi kommer med oppdatering når alt er klart.

Mvh
Høvdingen

ivar

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2004
Antall liker
1
hehehe. Jeg SKJØNTE at den kom.
Det manglet noen utropstegn og trusler om utestengelse, men dette fins vel mellom linjene...

edit: Hva har "gratis å være her" med saken å gjøre?
PS: frivilligheten er jeg klar over.

Jeg leser andre forum også daglig, samt nettaviser og annet. Jeg har aldri hørt om at man ikke kan stille krav som bruker av slike?

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.463
Torget vurderinger
2
Vi stenger ikke folk ut fordi om de maser littegranne.

"Gratis" har med det å gjøre at det er helt frivillig om du vil bruke HFS eller ikke. Vi har ingen forpliktelse ovenfor deg som bruker og da er det også opptil oss når vi lanserer en oppdatering.

Mvh
Høvdingen

Berg

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.02.2003
Antall liker
1
Ting tar tid, jeg har selv endel erfaring med dynamiske webløsninger. Og det er meget hensiktsmessig å ha alt i orden før man lanserer en side som har betydelig trafikk. Som et eksempel, laget jeg for en tid tilbake sammen med et par andre et ganske omfattende system. Hele greien fungerte i 1 time etter at den ble åpnet for vanlig bruk. Hele serveren crashet og vi fikk ikke funnet feilen eller siten opp før etter 4 dager. Det som manglet var en mysql close, i en mye brukt funksjon.

Et lite isfjell kan fort synke en stor båt har jeg hørt ;)

Topp Bunn