O
O J
Gjest
I dag har de kjekke journalistene i Dagbladet vært så elskverdige at de tilgitt myggen, er de ikke greie?......
Skjønner ikke helt hvor du vil?O J skrev:I dag har de kjekke journalistene i Dagbladet vært så elskverdige at de tilgitt myggen, er de ikke greie?......
ErosLoveking skrev:Skjønner ikke helt hvor du vil?
Kan det samme sies om de som jobber i Dagbladet?Slubbert skrev:Skulle bare mangle, han har ikke gjort noe galt.
Nå trenger jeg teskje, skjønner fortsatt ikke hva du mener.O J skrev:ErosLoveking skrev:Skjønner ikke helt hvor du vil?Kan det samme sies om de som jobber i Dagbladet?Slubbert skrev:Skulle bare mangle, han har ikke gjort noe galt.
Føkk... :-[Gjestemedlem skrev:Er det ikke det illustrerte dasspapiret VG som har kjørt hetskampanjen mot norgeshistoriens ypperste landslagsspiller da?
Endelig en som kanskje(?) har fulgt med litt mer, og forhåpentligvis lest litt flere aviser hele denne uka. VG har korsfestet Mykland. Deres politireferater bør få etterspill, men i kjent VG-stil så slipper de vel billig unna som vanlig. De fleste andre media har fra dag to (dag en var VG alene, siden det var deres oppslag), holdt en langt mildere tone i forhold til Myggen. Selve narkosaken er stor, og regner med at det er flere som skjelver litt i buksa.Gjestemedlem skrev:Er det ikke det illustrerte dasspapiret VG som har kjørt hetskampanjen mot norgeshistoriens ypperste landslagsspiller da?
rør ihvertfall.Rhesus skrev:Rørende.
Politiet skulle sende alle de "rette signalene" ved å linke forbilder til dop bruk. Job well done...Tølper skrev:Jeg aner ikke hva dere snakker om, takk Klassekampen.
Mvh
Dette ser jo ut som alvorlig korrupsjon fra politimenn som lekker opplysninger til VG om kjendiser. Men hvor dypt er den seriøse pressen villig til å grave her?ErosLoveking skrev:VG har korsfestet Mykland. Deres politireferater bør få etterspill, men i kjent VG-stil så slipper de vel billig unna som vanlig.
Har egentlig ikke lyst til å kommentere så mye mer i denne tråden, men kan vel si så mye at gode kontakter og kilder er nøkkelen til en viss suksess i vår yrkesstand. Spørsmålet er om en sak som denne er av en så viktig karakter at denne type "trumfkort" er vits å spille. Det er ikke akkurat Rikets sikkerhet vi snakker om heller. I mine øyne var det her å sparke en person som allerede lå nede, og som i god tro har latt seg intervjue. Mykland var nok rimelig klar på søndagskvelden hva som kunne møte ham når han kikket i avisstativene mandags morgen. Oppfølgingen på tirsdag derimot, den var nok hakket drøyere.Gjestemedlem skrev:Dette ser jo ut som alvorlig korrupsjon fra politimenn som lekker opplysninger til VG om kjendiser. Men hvor dypt er den seriøse pressen villig til å grave her?ErosLoveking skrev:VG har korsfestet Mykland. Deres politireferater bør få etterspill, men i kjent VG-stil så slipper de vel billig unna som vanlig.
Her bør forhåpentligvis noen hoder rulle på politihuset, og trille ned til et eller annet lugubert vekterselskap der maglights, blanke håndjern og vernestøvler blir hverdagen til de æreløse og frafalne.
I følge foreldre som har barn som trener fotball på guttenivå sammen med hans barn, så er han en kjernekar og veldig flink med barna. Har møtt ham selv noen ganger og han stiller seg i den korte rekken av sympatiske idrettskjendiser jeg har møtt (den andre rekka er dessverre en god del lengremarvealmar skrev:Historie,er han god nok for start,så driter jeg i hva han har gjort,han skal jo løpe forran som ett godt eks,han er sikkert ett godt menneske(ser sånn ut)
Du har så rett så rett.......... kremt!bjornh skrev:...det som jeg finner mest interessant er at ingen sto fram og tok avstand av landslagsgutta... -og DET finner jeg, interessant. Det er ikke bare det folk sier. Men like mye det de IKKE sier...
Det er nå egentlig en ganske stor lettelse at ikke hele landslaget er prektige Rune Brattseth kloninger, men at vi snakker om ekte levende mennsker med et liv utenom fotball og bedehus.ErosLoveking skrev:Du har så rett så rett.......... kremt!bjornh skrev:...det som jeg finner mest interessant er at ingen sto fram og tok avstand av landslagsgutta... -og DET finner jeg, interessant. Det er ikke bare det folk sier. Men like mye det de IKKE sier...
Potetgull også.. prøv å spise bare en eller to biter. Nesten helt umulig. Og så blir man tykk og får hjerteinfarkt. Triste greier.villov skrev:Det som er viktig i denne saken er at kokainet ikke blir betegnet som ufarlig.
Det er et helvete å komme seg unna hvis man først har begynt.
Jupps..er kjempehekta! ;Dmarvealmar skrev:Villov! du liker vel musikk
Å jg bgnr lure p v mbl-gen gjr m sprkt vrt.marvealmar skrev:jeg støtter ikke d tullet,er ikke glad in jesus,men d er historie,Myggen!prøv deg i elite,kult hvis du klarerv d,men som like gml mann,tror jeg du er i midtlkrise
VG er ei møkkaavis, Myggen er en kjernekar.Valentino skrev:Hæ?!
Myggen er nesten like kul som Keefern. Nuff said.
Godt sagt.Tølper skrev:Jeg aner ikke hva dere snakker om, takk Klassekampen.