Dagbladet tilgir Myggen..

O

O J

Gjest
I dag har de kjekke journalistene i Dagbladet vært så elskverdige at de tilgitt myggen, er de ikke greie?......

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
O J skrev:
I dag har de kjekke journalistene i Dagbladet vært så elskverdige at de tilgitt myggen, er de ikke greie?......
Skjønner ikke helt hvor du vil?

kjellbjarne

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.02.2008
Antall liker
3.649
Torget vurderinger
4
litt kunstige stimulanser gjør vel ikke dagbladet vondt,men tvert om,han er fremdeles en mygg

G

Gjestemedlem

Gjest
Er det ikke det illustrerte dasspapiret VG som har kjørt hetskampanjen mot norgeshistoriens ypperste landslagsspiller da?

O

O J

Gjest
Gjestemedlem skrev:
Er det ikke det illustrerte dasspapiret VG som har kjørt hetskampanjen mot norgeshistoriens ypperste landslagsspiller da?
Føkk... :-[

GOD NATT!!! ..... og god helg alle sammen.

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Gjestemedlem skrev:
Endelig en som kanskje(?) har fulgt med litt mer, og forhåpentligvis lest litt flere aviser hele denne uka. VG har korsfestet Mykland. Deres politireferater bør få etterspill, men i kjent VG-stil så slipper de vel billig unna som vanlig. De fleste andre media har fra dag to (dag en var VG alene, siden det var deres oppslag), holdt en langt mildere tone i forhold til Myggen. Selve narkosaken er stor, og regner med at det er flere som skjelver litt i buksa.
Vet fra innside-opplysninger at det var flere på VG-huset som ble overrasket over tidspunktet og dimmensjonen på saken.

Neste uke er det glemt.......... :p

For ordens skyld, undertegnede er fotograf i Dagbladet, men det har vel aldri vært noen hemmelighet på HFS.

T

Tølper

Gjest
Jeg aner ikke hva dere snakker om, takk Klassekampen.

Mvh

O

O J

Gjest
Tølper skrev:
Jeg aner ikke hva dere snakker om, takk Klassekampen.

Mvh
Politiet skulle sende alle de "rette signalene" ved å linke forbilder til dop bruk. Job well done...

G

Gjestemedlem

Gjest
ErosLoveking skrev:
VG har korsfestet Mykland. Deres politireferater bør få etterspill, men i kjent VG-stil så slipper de vel billig unna som vanlig.
Dette ser jo ut som alvorlig korrupsjon fra politimenn som lekker opplysninger til VG om kjendiser. Men hvor dypt er den seriøse pressen villig til å grave her?

Her bør forhåpentligvis noen hoder rulle på politihuset, og trille ned til et eller annet lugubert vekterselskap der maglights, blanke håndjern og vernestøvler blir hverdagen til de æreløse og frafalne.

pstraums

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2007
Antall liker
119
Sted
Flateby
Torget vurderinger
1
Helt klart 2 separate ting som foregår her! ..

#1: Myggen fortjener skikkelig tyn for det han har gjort... alle som går så langt som han fortjener det.. De trenger et spark i ræva for å komme bort fra dritten .. (men han HADDE kanskje allerede GJORT det?)
#2: VG Overdriver innforjævlig.. greitt, "gutten" har gjort noe som han ikke burde (det har nok sikkert endel av oss andre her inne gjort også!) men det får da være grenser ?? dette er latterlig ! hadde han SOLGT dritten, så kunne han råtna i Hel¤%&e for min del.... men jeg skiller på å bruke og distribuere.. det burde vg også gjøre!

møkkaavis! (favorittavis til og med for et par dager siden.. dette hadde jeg "forventa" av dagbladet og se & hør, ikke VG!)

kjellbjarne

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.02.2008
Antall liker
3.649
Torget vurderinger
4
Historie,er han god nok for start,så driter jeg i hva han har gjort,han skal jo løpe forran som ett godt eks,han er sikkert ett godt menneske(ser sånn ut)

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.158
Torget vurderinger
1
Hehe. Jeg Husker Mykland hadde en del holdningsproblemer tidliger, litt bohemaktig, og "reforhandlet" regler litt som det passet. Jeg syns det er greit nok. Han sniffa og brøt loven. Sånn er det. Jeg har null sympati.

Bjørn

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Gjestemedlem skrev:
ErosLoveking skrev:
VG har korsfestet Mykland. Deres politireferater bør få etterspill, men i kjent VG-stil så slipper de vel billig unna som vanlig.
Dette ser jo ut som alvorlig korrupsjon fra politimenn som lekker opplysninger til VG om kjendiser. Men hvor dypt er den seriøse pressen villig til å grave her?

Her bør forhåpentligvis noen hoder rulle på politihuset, og trille ned til et eller annet lugubert vekterselskap der maglights, blanke håndjern og vernestøvler blir hverdagen til de æreløse og frafalne.
Har egentlig ikke lyst til å kommentere så mye mer i denne tråden, men kan vel si så mye at gode kontakter og kilder er nøkkelen til en viss suksess i vår yrkesstand. Spørsmålet er om en sak som denne er av en så viktig karakter at denne type "trumfkort" er vits å spille. Det er ikke akkurat Rikets sikkerhet vi snakker om heller. I mine øyne var det her å sparke en person som allerede lå nede, og som i god tro har latt seg intervjue. Mykland var nok rimelig klar på søndagskvelden hva som kunne møte ham når han kikket i avisstativene mandags morgen. Oppfølgingen på tirsdag derimot, den var nok hakket drøyere.

Dere skulle bare visst hvor mye juicy grums som aldri treffer overflaten og ser dagens lys.

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.158
Torget vurderinger
1
...det som jeg finner mest interessant er at ingen sto fram og tok avstand av landslagsgutta... -og DET finner jeg, interessant. Det er ikke bare det folk sier. Men like mye det de IKKE sier...

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
marvealmar skrev:
Historie,er han god nok for start,så driter jeg i hva han har gjort,han skal jo løpe forran som ett godt eks,han er sikkert ett godt menneske(ser sånn ut)
I følge foreldre som har barn som trener fotball på guttenivå sammen med hans barn, så er han en kjernekar og veldig flink med barna. Har møtt ham selv noen ganger og han stiller seg i den korte rekken av sympatiske idrettskjendiser jeg har møtt (den andre rekka er dessverre en god del lengre :p )

BurntIsland

Æresmedlem
Ble medlem
07.02.2006
Antall liker
16.198
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
3
hverken amfetamin eller kokain eller for den saks skyld ulike cannabispreparater er vel det jeg vil karakterisere som dopingmidler, i den forstand at de er prestasjonsfremmende. De gjør kanskje noe med måten du opplever prestasjonene dine på, men yter du bedre?
- og i fotballsammenheng; gjør de deg til en bedre lagspiller??
Om myggen angrer på bruken fordi de ikke gjorde han til en bedre idrettsutøver bør derfor ikke være noen nyhet.
At han greide å feste en hel natt i køben sammen med en venninne av meg mens han hele vegen trodde det var åsne seierstad han var ute med, er grunn til å angre, grunn til å endre livsførsel, men fortsatt ikke noen grunn til at han skulle ha krenket vg på en måte som gjør at de har noe å tilgi han....

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
bjornh skrev:
...det som jeg finner mest interessant er at ingen sto fram og tok avstand av landslagsgutta... -og DET finner jeg, interessant. Det er ikke bare det folk sier. Men like mye det de IKKE sier...
Du har så rett så rett.......... kremt!

kjellbjarne

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.02.2008
Antall liker
3.649
Torget vurderinger
4
det er så dumt,tror vi at alle fotballs i elite drikker gulrotsaft og er i kirka 10.00 hver søndag.(KUN AXEL ROSE D)han er jo ikke fbs men

pstraums

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2007
Antall liker
119
Sted
Flateby
Torget vurderinger
1
Kanskje det er litt som Tufte var inne på i dagens sosialistavis... (dagbladet) at norske fotballspillere flest IKKE er toppidrettsutøvere? At de er mer som "film/musikkstjerner", men i relativt god form? (<- siste var mine ord) ;)

Ville jo være for jævlig om dagbladet hadde rett for en gangs skyld.... (tufte er iallefall en fyr jeg har sans for..)

Men det gjelder myggen OGSÅ! perfekt eller ikke.. (ikke perfekt er egentlig en fordel)

G

Gjestemedlem

Gjest
ErosLoveking skrev:
bjornh skrev:
Du har så rett så rett.......... kremt!
Det er nå egentlig en ganske stor lettelse at ikke hele landslaget er prektige Rune Brattseth kloninger, men at vi snakker om ekte levende mennsker med et liv utenom fotball og bedehus.

Jeg håper inderlig at Start rykker opp til neste sesong. Da skal jeg ta meg en tur på Stadion og se dem møte Brann der. Og da skal jeg klappe hjertelig når den lille storheten entrer banen. For han er den største av de norske. Og han har ikke latt idretten ødelegge for et vanlig liv, og han har aldri søkt medias søkelys eller prøvd å fremstille seg som noen helt eller forbilde.. han har bare være den beste på banen. Da er det lov å ha et privatliv i tillegg.

V

villov

Gjest
Det som er viktig i denne saken er at kokainet ikke blir betegnet som ufarlig.
Det er et helvete å komme seg unna hvis man først har begynt.

G

Gjestemedlem

Gjest
villov skrev:
Det som er viktig i denne saken er at kokainet ikke blir betegnet som ufarlig.
Det er et helvete å komme seg unna hvis man først har begynt.
Potetgull også.. prøv å spise bare en eller to biter. Nesten helt umulig. Og så blir man tykk og får hjerteinfarkt. Triste greier.

kjellbjarne

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.02.2008
Antall liker
3.649
Torget vurderinger
4
nå er faktisk ikke ordtaket til marvealmarfleksnes så dumt(DET ER LETT Å ROOOPE UT HALLELUJA,MEN Å GJØRE D)

kjellbjarne

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.02.2008
Antall liker
3.649
Torget vurderinger
4
jeg støtter ikke d tullet,er ikke glad in jesus,men d er historie,Myggen!prøv deg i elite,kult hvis du klarerv d,men som like gml mann,tror jeg du er i midtlkrise

Honkey-Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.02.2007
Antall liker
388
marvealmar skrev:
jeg støtter ikke d tullet,er ikke glad in jesus,men d er historie,Myggen!prøv deg i elite,kult hvis du klarerv d,men som like gml mann,tror jeg du er i midtlkrise
Å jg bgnr lure p v mbl-gen gjr m sprkt vrt.

Honkey

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
31.286
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Hæ?!

Myggen er nesten like kul som Keefern. Nuff said.

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
333
Sted
Oslo Vest
Valentino skrev:
Hæ?!

Myggen er nesten like kul som Keefern. Nuff said.
VG er ei møkkaavis, Myggen er en kjernekar.
Hvem har vel ikke sniffa litt kokis i ny og ne. ???

O

O J

Gjest
Ikke det store flertall her inne vil jeg tro.
Men det er godt mulig jeg tar feil, igjen.

Topp Bunn