http://www.minervanett.no/2010/01/27/det-imperfektes-politikk/
Scroll nedover, og du finner signaturen Anders B. Det har i media kommet fram at dette er et av stedene han frekventerte, samt Document.no.
Her er noen utsagn han har på Minerva:
Det burde være ulovlig å kalle seg selv konservativ og samtidig støtte multikulturalistiske politiske doktriner uavhengig om du er tradisjonell konservativ, paleo-konservativ etc. da den praktiske implementeringen av multikulturalistiske doktriner uten tvil legger hovedgrunnlaget for videre Islamisering og enklavisering.
Jeg har diskutert problemstillingen med et tyvetalls Engelske tradisjonelle konservative (Tories) som for øyeblikket befinner seg i en alvorlig identitetskrise. Toryene i UK, på lik linje med Høyre i Norge er i ferd med å bli gjort fullstendig kulturelt irrelevante av ekte kulturkonservative partier som f. eksempel FrP, Geert Wilders Frihetsparti etc. som med rette kan kalle seg ekte konservative (kulturkonservative).
Disse tradisjonelle konservative nekter å anerkjenne disse nye alternativene og kaller dem populister. Samtidig blir de selv i økende grad klar over at de vil fortsette sin ferd mot irrelevansens dal så lenge de ikke tar et klart standpunkt mot multikulturalistiske doktriner. De vet at de vil bli stemplet som fascister/rasister/populister hvis de tar avstand fra multikulturalisme, en pris de for øyeblikket ikke er villige til å betale. Samtidig har disse kvasi-konservative multikulturalistene frekkheten til å fortsette å kalle seg konservative.
Jeg tror derimot dette vil endre seg i løpet av de neste 10 år. De gamle tradisjonelle konservative over hele Europa befinner seg i en kulturell identitetskrise. Jeg er ganske sikker på at de får opparbeidet seg nok ideologisk selvtillit det neste tiåret til at de til slutt ender med å ta avstand fra multikulturalistiske doktriner og dermed med rette kan fortsette å kalle seg konservative.
I mellomtiden bør de i anstendighetens navn unnlate å kalle seg selv konservative. Det blir FOR krampeaktig og overfladisk.
PS: Høyre og Høyres representanter bør referere til seg selv som liberalister og ikke som konservative. Jeg registrerer dog at både Aftenposten (som nå ledes av kulturmarxisten Hilde Haugsgjerd) og Høyre liker å referere til seg selv som liberal-konservative, et ord som er fullstendig meningsløst og misvisende i dagens politiske klima. Å støtte monarkiet kvalifiserer ikke til å kunne kalle seg selv konservativ.
Litt lengre ned:
Det tragiske med hele situasjonen er at man til en viss grad forstår denne feigheten. Kulturmarxistene har fullstendig kontroll over media og de vil ikke være nådige mot de første fremtidige kulturkonservative pionerene fra Høyre som offentlig flagger opposisjon mot det multikulturalistiske verdensbilde. Vi kjenner godt til de svært stygge hersketeknikkene de aktivt bruker, der deres hovedmål ofte er forsøk på karakterdrap av disse dissidentene.
Vi får håpe Dagbladet går konkurs i løpet av 2010, pressestøtten en gang forsvinner, og at Arbeiderpartiets mikrofonholder NRK blir reklamefinansiert, så det blir en smule vanskeligere for dem
Litt mer to the point og kaster muligens litt lys over dagens aksjon:
Marx mente sosialismen ville resultere i et statsløst samfunn. Det at han fortsatte tyder på at han ønsket dette. For å få et statsløst samfunn må man først bryte ned Kristendom, nasjonal identitet, nasjonale kulturer og tradisjoner, en utvikling vi er i full gang med i alle Europeiske land. Selv om Marx til en viss grad var en nasjonal-bolsjevik ønsket han fortsatt å dekonstruere nasjonal identitet og dermed legge til rette for internasjonalisme. Det blir derfor ikke feil å kalle Marx for en anti-nasjonalist eller en internasjonalist.
Ordet Marxist er i 99% av alles sinn ensbetydende med internasjonalisme og ikke nasjonalisme. Nasjonalistiske kommunister eller såkalt nasjonal-bolsjevisme som politisk konsept er så og si utdødd.
Litt om hans politiske fortid (uten at det nødvendigvis skal kaste fakler inn i en annen debatt):
Kunne ikke vært mer enig, PeeWee.
Det er nå 11 år siden vi diskuterte sist, hehe good times på FpUs forum;D
Og jeg er åpenbart ikke lenger laissez-faire tilhenger da det tilhørte mine radikale yngre år
Men jeg støtter fortsatt ikke borgerlønnen din, hehe;P
Han frykter en dekonstruering av europeisk kultur:
Jeg tror ikke du helt forstår hva multikulturalisme er (eller kanskje du ikke tør å innrømme det overfor deg selv). Multikulturalisme er politiske doktriner. Den pågående Islamisering er kun et symptom og ikke årsaken til våre økende problemer. Hovedproblemet til de fleste Europeiske nasjoner er at de lider i økende grad av kulturelle, ideologiske og strukturelle svakheter.
Hovedårsaken til dette er de siste tiårs implementering av multikulturalistiske politiske doktriner. Multikulturalisme er designet for å dekonstruere Europeisk kultur, tradisjoner, Kristendom, identitet og til og med nasjonalstater.
Dette er bare noen utdrag -det er ikke 100% sikkert det er Anders Behring Breivik, men ting taler meget sterkt på det. Dog, når alt kommer til alt er det kanskje et innblikk i hvordan han tenker vi får her og hvorfor han nærer et sånt sinne mot AP og AUF.