Døde Stånns med Charlie?

Hønndjevelen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.04.2010
Innlegg
7.139
Antall liker
7.771
Sted
Oslo
For meg er Stånns nå dinosaurer uten sin trommis.
Samspillet med Charlie og Keef var for meg Stånns!
Nå er det the glimmer twins and the new kid on the block som driver the circus videre!
 

Auditor

Æresmedlem
Ble medlem
27.02.2006
Innlegg
12.091
Antall liker
4.345
Torget vurderinger
1
Som de fleste større band, er det ikke alltid mulig med de samme konstellasjoner i hele bandets levetid. Hvilken man foretrekker, se det er opp til den enkelte. Men Stones er fortsatt Stones😈 Sammenlign Phil Collins og sønn, så hører du lett likheten. Nicholas Collins er virkelig sønn av sin far..
 

Hønndjevelen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.04.2010
Innlegg
7.139
Antall liker
7.771
Sted
Oslo
Mick sa en gang at om Bill Wyman slutta, kunne han erstattes med en kvinnelig bassist.
Kanskje Mick kan erstattes med Sheryl Crow?
 

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Innlegg
19.119
Antall liker
9.429
Når et band har holdt det gående i mer enn 60 år må man etterhvert forvente utskiftninger. De eldste av oss her på HFS hadde vel knapt begynt på skolen da Stones debuterte.
 

4-string

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2011
Innlegg
5.460
Antall liker
9.762
Sted
Interiore Simplicitate
Steve Jordan er jo en helt hinsides god trommis, så det er ikke det det står på. Ingen klarer helt å søle så flott som Charlie Watts, han var noe for seg selv der.

Jordan kan sikkert bare gønne på, det må jo bli bra det. Det sagt så syns jeg vel at Charlie Watts sin bortgang bød på en aldeles ypperlig mulighet til å takke for seg og nyte sitt otium (eller heller opium kanskje).
 

Hønndjevelen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.04.2010
Innlegg
7.139
Antall liker
7.771
Sted
Oslo
Unner gamle gutta å spelle så lenge de kan stå på en scene.
Etter det kan de sitte og spelle og synge, slik en del av mine gamle helter ( Muddy, Tony Joe, Solomon Burke og flere har gjort)
Men greit å gi seg før de trenger rullator
 

pedal

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.02.2007
Innlegg
5.472
Antall liker
3.289
Torget vurderinger
1
Steve Jordan er A-OK. Trommisen i The Blues Brothers.

Steel Wheels fikk litt spilletid, men Stones har strengt tatt ikke vært interessante siden Tattoo You (81) og der var jo halvparten av låtene skrevet på 70-tallet.
 

Hedde

Førr evig!
Ble medlem
20.04.2009
Innlegg
6.666
Antall liker
3.366
Ypperlig anledning til å gå videre.... til Sting.

Sting says it's hard to see "growth" in The Rolling Stones.

:unsure: Jeg finner veien ut selv.
 
Topp Bunn