Creek Destiny.

johnnybgood

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.06.2004
Innlegg
321
Antall liker
21
Jeg skal kjøpe CD-spiller til anlegg nr. 2 og vurderer å kjøpe Creek Destiny. Er det noen som har erfaringer med denne?
 

Destiny

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.03.2007
Innlegg
2.276
Antall liker
227
Torget vurderinger
1
Har ikke hørt cd spilleren i hjemlige forhold, kun ved demo, men har selv forsterkeren, og den er meget god...

Klarer seg nok bra i de fleste anlegg tipper jeg...

Destiny.. :)
 

supersubb

Hi-Fi interessert
Ble medlem
10.01.2007
Innlegg
73
Antall liker
0
Hei!
Har ikke hørt på Destiny spilleren, men har hørt på de andre spillerene fra Creek og liker lyden fra disse, men regner med at hvis du kontakter Tor på Lyric så vil du sikkert få teste denne i hjemmlige forhold!
8)
 

johnnybgood

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.06.2004
Innlegg
321
Antall liker
21
Jeg har allerede hatt spilleren ei uke og det høres meget lovende ut. Jeg må bestemme meg for om jeg vil beholde den innen 1 mnd. Jeg spiller inn rørene på en helt ny Stax SRM 006t samtidig og det skjer noe med lyden hele tida i positiv retning. Øretlf. er forøvrig Stax Lambda Nova Signature. Den andre signalkilden i hjemmekontoroppsettet mitt er forøvrig en Tandberg TPT 3001A FM-tuner. Jeg koser meg mye godlyd på øret for tida og tilbringer påfallende mye tid på kontoret sies det fra hjemlig hold.
 

supersubb

Hi-Fi interessert
Ble medlem
10.01.2007
Innlegg
73
Antall liker
0
Hei!
Regner med at den spiller meget bra ja, og SRM 006t kjenner jeg meget godt og vet at disse trenger en lang innspillings tid før de løsner, men som du har beskrevet så forandrer lyden seg til det positive hele tiden.
8)
 
Topp Bunn