Respons eller ikke på det du tilbyr markedet
Kvålsvoll - trøst deg med at MANGE er VELDIG interessert i alt som har med apparaturer av lydgjengivelse og gjøre.
Men vi som sitter rundt omkring i landet, nei vi vet jo ikke mer enn hva du selv (!) som opphavet forer oss med av lesestoff vedr. ditt virke. Eller ikke.
La oss få vite - skap interesse! Er mitt råd. Så vil snart folk med både interesse og ørene i behold ta turen til deg, med påfølgende skriverier eksempelvis her på nettsiden.
Var jeg deg! Ja så ville jeg kontaktet (de seriøse) gutta boys i Audiophile.no og hørt om de kunne tatt turen opp til deg for en lytt/innføring. Garantert med påfølgende skriverier på deres nettside, dersom det de hører hos deg oppfordrer de til å dele med likesinnede rundt omkring i landet.
Reidar Persson brukte et par tiår han, på å nå skikkelig fram i Norge, fordi han mente annonsering/blest om produkter var på grensen til vanvidd. Reidar visste selv han lagde noen av verdens beste høyttalere (som han faktisk gjør), men var helt blåst på alt som hadde med en viss annonsering av hva han holdt på med, som igjen betød at hadde ikke en viss journalist i Fidelity stadig foretatt "å annonsere ut hva han drev med" i flere år, så hadde garantert antall norske Response høyttalerpar vært enda lavere.
Jeg/vi "ser" ikke hva du driver med der oppe
Kvålsvoll, men det er ikke dermed sagt at vi ikke er interessert i hva du driver med