CoctailAudio erfaringer?

Farmen

Overivrig entusiast
Ble medlem
03.09.2018
Innlegg
755
Antall liker
887
Sted
Lier
Torget vurderinger
3
Hei. Jeg er litt i villrede nå, solgte igjen en Aurender N200 da jeg ikke fikk den opp å gå skikkelig på nettradio 🙈 Har for så vidt en Rose 150 i bestilling hos Mala, der har de jo også PS Audio sin perfect dac streamer. Men ser også på CoctailAudio sin X45pro (x50pro uten dac), er det noen her inne som har erfaring med CoctailAudio?
 

Papillon

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.03.2007
Innlegg
230
Antall liker
194
Sted
Vestfold
Torget vurderinger
3
Får snart en X50(D), så kan sikkert si noe etterhvert om den. Er også spent på app'en deres med nettradio og egne filer på disk.
 

Farmen

Overivrig entusiast
Ble medlem
03.09.2018
Innlegg
755
Antall liker
887
Sted
Lier
Torget vurderinger
3
Får snart en X50(D), så kan sikkert si noe etterhvert om den. Er også spent på app'en deres med nettradio og egne filer på disk.
Hei.

flott, blir spennende å høre litt når du får testet den ut 😎 Er det lenge siden du bestillte❓De antyder 2-3 uker men det tror jeg er optimistisk 😇
 

Zombat

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2010
Innlegg
1.305
Antall liker
795
Sted
Trøndelag
Torget vurderinger
1
Jeg har en X 35.

Den har kanskje ikke det mest intuitive og flotteste brukergrensesnitt.

Men lyden, den imponerer meg. Dessuten har den vært helt stabil.
 

erk

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.01.2015
Innlegg
2.040
Antall liker
3.944
Sted
Tårnåsen
Min X50D har også vært bra, har ikke noe å utsette på den. Bruker den primært med Roon så det er fryktelig mye jeg ikke har prøvd ut.
Den valgte av merkelige grunner feil samplingfrekvens på toslink (44.1 skulle vært 48) inn fra min Samsung UST-prosjektor (LPS9T) og da låt det i beste fall merkelig. Har ikke det problemet lenger siden jeg har en formatkonverterer/reklokker nå mellom alle kilder og DAC så jeg bruker ikke lenger digital inn på X50D.
Tror uansett problemet er dårlig toslink fra Samsungen som X50D ikke taklet, mens reklokke-dingsen min (Mutec MC-3 USB) har null problem og syncher på 48kHz. Da er den også master mot X50D via USB så liten vits med X50Pro for min del.
Men kanskje noe å være obs på hvis de tenker å bruke den som en "hub" med valg av digitale kilder m/volumkontroll. .
 
Sist redigert:

Papillon

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.03.2007
Innlegg
230
Antall liker
194
Sted
Vestfold
Torget vurderinger
3
Skal hente ny X50 (D) på butikken i morgen - gleder meg litt, men kona står med pisken og hinter olmt mot div. hvitevarer som er innkjøpt og skal monteres....
 
Topp Bunn