Coax

torhaavard

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.10.2006
Innlegg
197
Antall liker
0
Hei. Er det noen som kan gi meg noen tips på virkelig bra Coax digitalkabel? prisen bør ikke komme over 1500, men noe i den duren. Den skal i så fall brukes mellom EMC-1 og Lyngdorf TDA 2200 på BW 803D.
 
N

nb

Gjest
Jeg bruker en til 99 kroner fra Prolyd som aldri har sviktet meg. Det skader jo ikke å prøve noe slikt, så har du evt 1400 å bruke på noe annet.
 

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Innlegg
13.199
Antall liker
7.674
Sted
Hølen
Den billige men gode varianten er Apogee Wyde-eye til omtrent 800,- . Fåes hos endel proffbutikker for instrumenter, PA o.l. Hysterisk god til prisen. Desverre er altfor få oppmerksomme på den. Stereophile hadde den på B-lista i mange år, uten at det hjalp på oppmerksomheten. Kanskje det er fargen? Den er skrikende rosa....
Superkjøpet i min bok er Stereovox´rimeligste variant. Tror den koster 1700,- hos DEKO her inne, men litt rabatt får du kanskje.
Ellers lager både Synergistic, Renaissance Audio, WireWorld, Celius og Ridge Street Audio glimrende digitalkabler. Er du heldig, finner du en av disse brukt innimellom, men da er du nok et stykke over budsjett.
 

Vidar Øierås

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.01.2003
Innlegg
3.202
Antall liker
341
nb skrev:
Jeg bruker en til 99 kroner fra Prolyd som aldri har sviktet meg. Det skader jo ikke å prøve noe slikt, så har du evt 1400 å bruke på noe annet.
[pirkemodus]kr. 1401,-[/pirkemodus] :p

Vidar
 
Topp Bunn