Clearaudio Performance "black pearl".

VilhelmW

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.03.2009
Antall liker
217
Sted
Alltid lofotværing
Denne spilleren får kjempegod omtale i siste "Hi-fi news". Er det noen som kjenner til denne, eller vet hvem som importerer Clearaudio?

Wright

Overivrig entusiast
Ble medlem
13.03.2007
Antall liker
2
Soundgarden selger Clearaudio, men om det er de som står for importen vet jeg ikke.

VilhelmW

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.03.2009
Antall liker
217
Sted
Alltid lofotværing
Wright skrev:
Soundgarden selger Clearaudio, men om det er de som står for importen vet jeg ikke.
Jeg er klar over at Soundgarden forhandler disse, men jeg finner bare et par modeller på nettsida deres. Ikke denne.
Men takk likevel. Denne modellen virker veldig gjennomført, og har blitt testet i bl.a. USA, England og Tyskland med topp resultat. Kan det være et verdig alternativ til Vpi Scout, tro?? Får håpe noen andre veit noe...

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.862
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
VilhelmW skrev:
Wright skrev:
Jeg er klar over at Soundgarden forhandler disse, men jeg finner bare et par modeller på nettsida deres. Ikke denne.
Men takk likevel. Denne modellen virker veldig gjennomført, og har blitt testet i bl.a. USA, England og Tyskland med topp resultat. Kan det være et verdig alternativ til Vpi Scout, tro?? Får håpe noen andre veit noe...
Clearaudio sine større spelarar frå eit par år attende var svært gode, og konkurrerte med Scout så vel som dei tilsvarande prisa frå Nottingham. Dei hadde ein noko annan lydfilosofi i botnen, og var vel meir "analytiske" der VPI var "engasjert" og NAS "presis (som svart bakgrunn for musikken)"
Det eg oppdaga på dei nye modellane, var at dei mindre motorane var noko dårlegare enn dei store, og vanvittig tause dei hadde på dei dyre modellane. Så kom dei i noko forbetra utgåve, og eg registrerte på messe at dei absolutt hadde kome seg, men fekk ikkje gjort noko skikkeleg test-samanlikning med Solution og Champion.
Den magnetiske lagringa er svært spennande, og kan vere ei stor forbetring, men eg har ikkje høyrt spelarar med denne varianten. Vidare er armane gode, men eg vil ikkje utan vidare gå god for at dei kan samanliknast med JMW, for ikkje å snakke om Clearaudio sine eigne tangentialarmar, som er uhyre gode (og kostbare, sjølvsagt).

Kjem vi opp på dei verkeleg store modellane til Clearaudio, SSM og endå råare frå VPI, eller dei aller dyraste frå Nottingham, Linn og dei andre, er det all grunn til å tru at Black Pearl m.fl. møter beinhard konkurranse....

Dette er altså berre synsing, og er vel neppe svar på spørsmålet ditt....uansett får du ha lukke til med spelar-jakta.

VilhelmW

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.03.2009
Antall liker
217
Sted
Alltid lofotværing
Takk for tips, hint og råd. Jeg liker det jeg har lest ang. Clearaudio Performance. Den virker kvalitetsmessig veldig bra bygget, og designet er i min gate. Dette er så absolutt en spiller jeg vil ta i betraktning, og forsøke å få hørt på og sett nærmere på før jeg evt. bestemmer meg. Stig hos Soundgarden i Trondheim, anbefaler varmt denne spilleren. Inntil videre koser jeg meg med T60'en. Jeg fikk mail fra Fred van Alstine i USA om å kontakte han i begynnelsen av juni ang. mulige forbedringer, herunder bruk av ekstern strømforsyning, til T60'en. Han har jo mekka mye på disse spillerne, så det kan fort bli spennende...

Topp Bunn