Denne spilleren får kjempegod omtale i siste "Hi-fi news". Er det noen som kjenner til denne, eller vet hvem som importerer Clearaudio?
Jeg er klar over at Soundgarden forhandler disse, men jeg finner bare et par modeller på nettsida deres. Ikke denne.Wright skrev:Soundgarden selger Clearaudio, men om det er de som står for importen vet jeg ikke.
Clearaudio sine større spelarar frå eit par år attende var svært gode, og konkurrerte med Scout så vel som dei tilsvarande prisa frå Nottingham. Dei hadde ein noko annan lydfilosofi i botnen, og var vel meir "analytiske" der VPI var "engasjert" og NAS "presis (som svart bakgrunn for musikken)"VilhelmW skrev:Jeg er klar over at Soundgarden forhandler disse, men jeg finner bare et par modeller på nettsida deres. Ikke denne.Wright skrev:Soundgarden selger Clearaudio, men om det er de som står for importen vet jeg ikke.
Men takk likevel. Denne modellen virker veldig gjennomført, og har blitt testet i bl.a. USA, England og Tyskland med topp resultat. Kan det være et verdig alternativ til Vpi Scout, tro?? Får håpe noen andre veit noe...