Jepp, gleder megSaltyDog skrev:Denne konserten er også å finne på blu-ray, og som jeg har sagt før:
"Ypperlig lyd, ypperlige bilder, ypperlige artister, ypperlig musikk"!
Musikken er flott, men ikke lyden vi blir tilbudt av NRKLyngen skrev:Jeg synes det låter flott jeg.
Kan ikke spille høyt her, men dro opp lyden en kort stund. Høres helt normalt bra ut fra min HD getboks. Sikker på at det skyldes NRK? Hvordan høres det ut?lars_erik skrev:Musikken er flott, men ikke lyden vi blir tilbudt av NRKLyngen skrev:Jeg synes det låter flott jeg.
![]()
Jeg har hørt verre enn dette, men jeg forventer at musikk sendes ukomprimert i den grad det lar seg gjøre.Lyngen skrev:Kan ikke spille høyt her, men dro opp lyden en kort stund. Høres helt normalt bra ut fra min HD getboks. Sikker på at det skyldes NRK? Hvordan høres det ut?lars_erik skrev:Musikken er flott, men ikke lyden vi blir tilbudt av NRKLyngen skrev:Jeg synes det låter flott jeg.
![]()
Nettopp. Det burde være unødvendig.lars_erik skrev:Jeg har hørt verre enn dette, men jeg forventer at musikk sendes ukomprimert i den grad det lar seg gjøre.Lyngen skrev:Kan ikke spille høyt her, men dro opp lyden en kort stund. Høres helt normalt bra ut fra min HD getboks. Sikker på at det skyldes NRK? Hvordan høres det ut?lars_erik skrev:Musikken er flott, men ikke lyden vi blir tilbudt av NRKLyngen skrev:Jeg synes det låter flott jeg.
![]()
Det mangler tredimensjonalitet og bredde, og høres komprimert ut. MP3![]()
Jeg kjenner en av de teknologiansvarlige, men han er på vei til Sharm for å svømme med haier.oddgeir skrev:Nettopp. Det burde være unødvendig.lars_erik skrev:Jeg har hørt verre enn dette, men jeg forventer at musikk sendes ukomprimert i den grad det lar seg gjøre.Lyngen skrev:Kan ikke spille høyt her, men dro opp lyden en kort stund. Høres helt normalt bra ut fra min HD getboks. Sikker på at det skyldes NRK? Hvordan høres det ut?lars_erik skrev:Musikken er flott, men ikke lyden vi blir tilbudt av NRKLyngen skrev:Jeg synes det låter flott jeg.
![]()
Nei, har ikke det - desverre. Men det lar seg kanskje ordne?oddgeir skrev:Frognerbadet 9. juni. Dere har vel billetter?
http://www.billettservice.no/artist/norwegian-wood-billetter/302163VilhelmW skrev:Nei, har ikke det - desverre. Men det lar seg kanskje ordne?oddgeir skrev:Frognerbadet 9. juni. Dere har vel billetter?
mvh. VilhelmW
:Lyngen skrev:Jeg kjenner en av de teknologiansvarlige, men han er på vei til Sharm for å svømme med haier.oddgeir skrev:Nettopp. Det burde være unødvendig.lars_erik skrev:Jeg har hørt verre enn dette, men jeg forventer at musikk sendes ukomprimert i den grad det lar seg gjøre.Lyngen skrev:Kan ikke spille høyt her, men dro opp lyden en kort stund. Høres helt normalt bra ut fra min HD getboks. Sikker på at det skyldes NRK? Hvordan høres det ut?lars_erik skrev:Musikken er flott, men ikke lyden vi blir tilbudt av NRKLyngen skrev:Jeg synes det låter flott jeg.
![]()
Litt drøy påstand, men jeg skippet også ut av konserten av lignende årsaker - om enn ikke så ekstremt uttalt som dette. Det ble litt for mye snorking fra min ende av sofaen...JENO skrev:Begynte å se på konserten, men den ble etterhvert nedgradert til bakgrunnsmusikk da Clapten spilte den samme blues soloen for fjortende gang. I mine ører ble dette en intetsigende bluesjam som like gjerne kunne vært utført av et coverband på den lokale bøbben. Gjeeesp....