Chrome krasjer

xerxes

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.01.2005
Innlegg
9.631
Antall liker
5.276
Sted
Holmestrand
stadig vekk.

Ser ut som det er flash som er problemet. Jeg kjører ofte (lltid) med mange faner, noe som tydeligvis ikke gjør saken bedre.

Noen lure knep?
 

HALOLS

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
26.07.2007
Innlegg
200
Antall liker
93
Sted
Troms
Torget vurderinger
1
Chrome egner seg ikke til å ha mange faner oppe samtidig om du ikke har rikelig med RAM. Hver fane er nemlig å anse som et separat program i chrome. En mulig årsak...
 

JanOlav

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.12.2005
Innlegg
7.412
Antall liker
1.114
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
14
Det med faner er det sikkert noe i, men hos meg krasjer det enkelte ganger under oppstart. ?
 
T

Torget

Gjest
Vet ikke hvor mange av dere som har denne add-on`n, men jeg oppdaget nylig at "http everywhere" bare var i beta versjon for Chrome.
Mistenker at det har vært grunnen til flere kræsj her.
 

haber

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.06.2006
Innlegg
788
Antall liker
276
Sted
Nesoddtangen
Torget vurderinger
30
Har opplevd dette flere ganger i det siste selv også, særlig hvis jeg har flere faner oppe samtidig (behøver ikke være så mange, 3 f.eks). Dette skjedde aldri før, da var chrome svært stabilt hos meg, men den siste mnd eller så har det vært et gjentagende problem.
 

xerxes

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.01.2005
Innlegg
9.631
Antall liker
5.276
Sted
Holmestrand
Jeg har sjekket det med RAM. Ser ut til å krasje selv med rikelig RAM og ingen andre prog oppe.
Krasjer også med bare 2-3 faner oppe. Tidligere så har chrome vært sikkert som banken, nesten uansett.
 

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
6.222
Antall liker
124
Har du flash kjørende i disse samtidige fanene?

Dette er de mest vanlige problemet til at Chrome fryser..
Isåfall: FIX



mvh
 
Sist redigert:

Valon

Hi-Fi interessert
Ble medlem
01.09.2013
Innlegg
51
Antall liker
43
Sted
Norge
Torget vurderinger
5
hvilken cpu/gfx win kjører du?
 

Handsoer

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.03.2007
Innlegg
3.875
Antall liker
1.897
Sted
Sortland
Er det Shockwave Flash som gjør at den krasjer? Skjedde hos meg. Årsaken er at en Flash er installert på maskin og en i Chrome. Slo av den i Chrome = alt hunky dory igjen.
 
Topp Bunn