Christiansands Bryggeri jubilerer.

Rhesus

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.11.2006
Antall liker
12
150 år, og i den forbindelse har de brygget nok et jubileumsøl. Jeg har nå inntatt 2 halvlitere CB 150 rygg mot rygg, og er stygt redd for at det blir en tredje før bysselalle.

Flott duft, nydelig smak, laaang og god ettersmak. Ett perfekt øl, rett og slett.

Sleiven

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2003
Antall liker
22
Det forrige Jubileumsølet var en knallsukksess og mitt favorittøl. Dette var gode nyheter!!
Sleiven

Espen R

Æresmedlem
Ble medlem
25.03.2002
Antall liker
4.052
Rhesus skrev:
150 år, og i den forbindelse har de brygget nok et jubileumsøl. Jeg har nå inntatt 2 halvlitere CB 150 rygg mot rygg, og er stygt redd for at det blir en tredje før bysselalle.

Flott duft, nydelig smak, laaang og god ettersmak. Ett perfekt øl, rett og slett.
Det har bygget seg opp en kultur(forståelse) i vårt samfunn om at alt som er bra skal være Limited Edition.
Hører at Tine Litago har kommet ut i en Limited Edition utgivelse, en smak som bare skal fåes kjøpt i sommer. Noe for meg? :)

Rhesus

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.11.2006
Antall liker
12
Espen R skrev:
Rhesus skrev:

Det har bygget seg opp en kultur(forståelse) i vårt samfunn om at alt som er bra skal være Limited Edition.
Hører at Tine Litago har kommet ut i en Limited Edition utgivelse, en smak som bare skal fåes kjøpt i sommer. Noe for meg? :)
CB er heldigvis ikke så opphengt i LE og slikt. Siste jubileumsølet var i salg i 20 år. ;)

Cobra2

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.02.2003
Antall liker
1.163
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
76
Tappes vannet fremdeles fra den gamle kilden, under et hellig sted? ;D

Arne K

Rhesus

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.11.2006
Antall liker
12
Cobra2 skrev:
Tappes vannet fremdeles fra den gamle kilden, under et hellig sted? ;D

Arne K
Seff. Resirkulerte kristiansandere er en vesentlig del av suksessformelen. ;)

ePi

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Antall liker
1.530
Hvor skulle ellers de blaude konsonantene komme fra? ;D Spennende med nytt CB-øl. Godt jeg flytter nedover igjen om ikke lenge, så jeg får smake.

Rhesus

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.11.2006
Antall liker
12
Er det rart det smaker godt? Kilden ligger 32 meter under bryggeriet.

Vedlegg

realist

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
307
Her oppe i Trøndelagen hadde vi for en tid siden noe som hette for CB Mørk på 1,25-litersflasker. Det var slett ikke så verst, men nå er det leenge jeg har sett noe til det. Eksistrer det fremdeles, og i tilfelle hvem (hvilke kjeder) selger det? Noen som vet?

Topp Bunn